اولین خیریه ورزشی و فرهنگی استان تهران تشکیل می شود

راه اندازی اولین خیریه ورزشی و فرهنگی افراد دارای معلولیت استان تهران می تواند مسیری مشخص برای نیل به فرهنگ سلامت ماندن و تلاش برای سلامت زندگی کردن باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران با بیان مطلب بالا در جمع موسسان اولین خیریه ورزشی و فرهنگی افراد دارای معلولیت استان تهران، راه اندازی و حمایت در تشکیل چنین تشکیلاتی را سامان دادن تکلیفی بزرگ و حیاتی، اما بر زمین مانده توصیف کرد و اظهارداشت: با تشکیل اولین خیریه ورزشی و فرهنگی افراد دارای معلولیت قصد داریم نسبت به ساماندهی بیشتر ورزش معلولین و بسط و گسترش آن در تمامی ابعاد ورزشی از عمومی تا قهرمانی با اتکا به ظرفیت مشارکت مادی، تخصصی، مکانی و تجهیزاتی اقدام کنیم.

سید احمد خادم در ادامه تصریح کرد: یکی از بزرگترین تکالیف بهزیستی در موقعیت فعلی، شناسایی ظرفیت ها است که خوشبختانه، هرچند کند، اما این نگاه در حال تسری یافتن است و تشکیل چنین جلسه ای که در نهایت به راه اندازی موسسه خیریه ای خاص منتج می شود، محصول نگاه بهزیستی در شناسایی و باروری استعدادهای نهفته و پتانسیل خاموش خود است.

سارا احمد زاده عضو تیم ملی دو ومیدانی معلولین زن ایران نیز در این رابطه گفت: اهداف این موسسه آموزش ورزش های همگانی و قهرمانی و توسعه ورزش در بین معلولان عزیز و ارتقا آن تا سطوح قهرمانی کشوری، ملی وجهانی و قهرمانی و پرورش افراد دارای استعداد است.

وی افزود: ارائه هرگونه خدمات تخصصی ورزشی در حوزه افراد دارای معلولیت از دیگر اهداف موسسه خیریه ورزشی و فرهنگی در شرف تأسیس است.

 احمد زاده در ادامه تصریح کرد: بنده و دوستانم، حدیثه اصلانی ورزشکار و مربی بین المللی تنیس روی میز و فاطمه جوانمرد ورزشکار پرتاب نیزه استان تهران از موسسان این خیریه هستیم که به مرور، دیگر عزیزان به جمع ما اضافه شده تا در آینده ای نزدیک شاهد ظهور خیریه ای خاص با نگاه ملی باشیم.

گفتنی است، اصغر شیرازیان مسئول شورای فرهنگی بهزیستی استان تهران نیز با حضور در این جلسه، قول همکاری بابت توسعه فعالیت های فرهنگی خاص برای افراد دارای معلولیت و این خیریه را داد.

کد خبر 22822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد