مسکن مددجویان با تسهیلات کم بهره و کمک های بلا عوض ساخته می شود

جلسه نشست و هم اندیشی مدیر کل بهزیستی استان با مهندس سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مدیر کل و کارشناسان بنیاد مسکن استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان حمیدرضا الوند مدیرکل بهزیستی استان در این جلسه ضمن قدردانی از مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی  تبلوری از اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) بود که برای  ارائه خدمات به قشر محروم جامعه شکل گرفته گرفتند.  

وی افزود: سازمان بهزیستی بیش از ۱۸۹ وظیفه دارد و  یک فرد در چرخه نظام اجتماعی حتما یک روز زنگ در بهزیستی را به صدا در می آورد و از خدمات استفاده خواهد کرد.

 مدیر کل بهزیستی استان در ادامه خاطر نشان کرد: نزدیک به یک سوم جمعیت استان از خدمات متنوع بهزیستی ممنتفع می شوند و  به ۵۰ هزار معلول تحت پوشش خدمات توانبخشی و... ارائه می شود. 

الوند گفت: نهضت مسکن از دولت نهم و دهم آغاز شده و سازمان بهزیتی  با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام به تامین مسکن برای طیف وسیعی از جامعه هدف کرد.

 سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ادامه این نشست گفت: بهزیستی و بنیاد مسکن به عنوان دو دستگاه نقش مددکار را ایفاء کرده و خدمات به قشر محروم جامعه و مددجویان را که از وظایف ذاتی آنهاست به نحو مطلوب پیگیری می کنند. 

وی در ادامه افزود: به منظور پیشبرد اهداف ضروری است جلسه ای با مدیران شهرستانها و مدیران استان تشکیل و افراد مشمول تفاهم نامه به استان و کشور جهت بهره مندی از مزایای مسکن معرفی گردند.

گفتنی است در این جلسه بر  ساخت مسکن نیازمندان جهت جامعه هدف سازمان با تسهیلات کم بهره و پرداخت بلا عوض تاکید شد و مقرر شد پرداخت کمک بلاعوض دستگاه های همکار به افراد دو معلول و بیشترجهت تامین مسکن آنها تسریع پیدا کند. 

هماهنگی جهت رفع مغایرت های آماری بین دو دستگاه بنیاد مسکن و سازمان بهزیستی از جمله دیگر مصوبات این جلسه بود.

 کمک به تامین زمین جهت ساخت مسکن خانواده های دو معلولی و بیشتر در روستاها و پرداخت کمک بلا عوض به مسکن های نیمه تمام توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز از مورد توافق طرفین قرار گرفت. 

کد خبر 22813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد