بهزیستی زنجان خواستار مناسب سازی اماکن آموزشی شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با توجه به بازگشایی مدارس و حضور دانش آموزان معلول در مدارس خواستار انجام مناسب سازی در مدارس و اماکن آموزشی شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی در دومین جلسه ستاد مناسب سازی استان با حضور معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری برگزار شد از پایان ارزیابی شاخص های مناسب سازی فضاهای اداری ۵۱ دستگاه اجرایی مشمول جشنواره شهید رجائی خبرداد وی با اشاره به اعلام نتایج ارزیابی صورت گرفته خاطرنشان کرد: بیشترین نمرات بین ۲۵ تا ۳۰ کسب شده که مربوط به اداراتی چون بهزیستی ، برق منطقه ای،توزیع برق ، مدیریت فرودگاه، امور اقتصادی و دارایی و حج زیارت در دسته خوب قرا می گیرند.

وی با اشاره به اقدامات مثبت ادارات در زمینه رعایت مناسب سازی از شرایط مطلوب و تغییرات مثبت راه آهن خبر داد و گفت: طبق گزارش اعلامی به دبیرخانه مناسب سازی مناسب سازی زیرگذر راه آهن نیز در دستور کار قرار دارد.

این مقام مسئول بهزیستی را جزو استان برتر در پیگیری مصوبات مناسب سازی شهری معرفی نمود و اظهار داشت: ساختمان های قدیمی پزشکان، آزمایشگاها، فیزیوتراپی ها و... با همکاری نظام پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی نیاز به مناسب سازی دارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان اصلاح موانع ورودی بازار بزرگ، گویا شدن چراغ های راهنمایی در تقاطع های پرتردد و فراهم نمودن خدمات حمل ونقل عمومی در سطح شهر را از مطالبات دبیرخانه مناسب سازی برشمرد و حضور معلولین در سطح شهر را از حقوق آنها عنوان کرد.

وی تامین اعتبارات جهت مناسب سازی اماکن عمومی و ادارات شهری را یکی از معضلات برشمرد و تاکید نمود: باور قلبی مدیران در اجرایی نمودن مناسب سازی نقش برجسته ای دارد.

کد خبر 22786

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد