در رسانه| کمک ۸.۳ میلیارد ریالی همدانی‌ها به پویش «ایران همدل»

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه اداره‌کل بهزیستی استان همدان از کمک هشت میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریالی همدانی ها به پویش «ایران همدل» خبر داد.

حمیدالله فارسی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه پویش «ایران همدل» از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد، اظهار کرد: مجموع کمک های نقدی و غیرنقدی به پویش ایران همدل تا تاریخ ۱۵ شهریورماه، مبلغ هشت میلیارد و ۳۲۵ میلیون و ۲۸۰ هزار ریال بوده است.

وی اضافه کرد: از این مبلغ پنج میلیارد و ۹۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال آن به اداره کل بهزیستی اهدا شده و مبلغ دو میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۵۸۰ هزار ریال به مؤسسات غیردولتی مانند خیریه ها که مجاز به جمع آوری مشارکت های مردمی هستند، داده شده است.

وی در ربطه با تفکیک کمک های نقدی و غیرنقدی در این پویش تبیین کرد: مبلغ ۵۰۶ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ پنج میلیارد و ۴۷۲ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی در پویش ایران همدل به اداره کل بهزیستی استان و مبلغ ۷۴۱ میلیون و ۸۵۰ هزار ریال به صورت نقدی و مبلغ یک میلیارد و ۶۲۲ میلیارد و ۷۳۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی به مؤسسات غیردولتی اهدا شده است.

معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و مؤسسات خیریه سازمان بهزیستی استان همدان خاطرنشان کرد: کمک های غیرنقدی در این پویش شامل گوشت خام، برنج، روغن، قند، شکر، حبوبات و اسباب خانه بوده و مشارکت های انجام شده در این ایام نسبت به مشارکت های سال گذشته حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی در رابطه با مشارکت های مردمی در دهه ولایت نیز توضیح داد: در این دهه مبلغ ۸۹۲ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال به صورت نقدی و دو میلیارد و ۳۴ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال به صورت غیرنقدی جمع‌آوری شده است که بیشتر مشارکت های غیرنقدی شامل گوشت، برنج و روغن بود.

کد خبر 22783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد