۱۷ مدرسه استثنایی در استان به جامعه هدف بهزیستی ارائه خدمت می کنند

ایزدپور گفت : اداره کل بهزیستی استان با دارا بودن پرسنل تخصص آمادگی خود را بمنظور ارتقاء سطح علمی پرسنل شاغل در مدارس استان، معرفی و بکارگیری مددکاران اجتماعی و اجرای پژوهش های علمی با آموزش و پرورش استان را بیش از پیش اعلام می دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان با منیره امنییان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان دیدار داشت.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی استان را نفیسه رهنما کارشناس پیگیری حوزه مدیریت و میثم اعرابیان مسئول دفتر و روابط عمومی اداره کل همراهی می کردند و احمدی مشاور مدیرکل و کرمانی کارشناس مسئول واحد مشاوره و مددکاری آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در ابتدای این دیدار ضمن خرسندی از برگزاری دیدار و نشست با مسئولین آموزش و پرورش استان ابراز داشتند : اداره کل بهزیستی سمنان در حال حاظر با شناسایی دوازده هزار معلول در سطح استان و با دار بودن بیش از ۳۰۰ پرسنل در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود می باشد.

ایزدپور در ادامه ضمن بیان این مطلب که تعامل فی ما بین اداره کل بهزیستی استان سمنان و اداره کل آموزش و پرورش استان دارای سابقه دیرینه می باشد و این همکاری بمنظور دارا بودن جامعه هدف مشترک فی مابین دو اداره کل می باشد تصریح کردند : هدف از برگزاری این دیدار بررسی مشکلات، درخواست و انجام فعالیت های اجرای در امر آموزش جامعه هدف تحت است تا بتوان با شرایط فعلی جامعه و گسترش ویروس کرونا در کشور خللی در امر آموزش تونخواهان پیش نیاید.

ایزدپور گفت : اداره کل بهزیستی استان با دارا بودن پرسنل تخصص آمادگی خود را بمنظور ارتقاء سطح علمی پرسنل شاغل در مدارس استان، معرفی و بکارگیری مددکاران اجتماعی و اجرای پژوهش های علمی با آموزش و پرورش استان را بیش از پیش اعلام می دارد.

ایشان در ادامه پرهیز از موازی کاری و واگذاری امور به متخصصین امر در اجرای فعالیت های را رکن اصلی  در تحقق اهداف عالیه دانستند و ابراز داشتند : مطالعات و تجربیات نشان می دهد انجام وظایف و مسئولیت های مشترک در سایه کار تیمی بهتر و شایسته تر به منزلگاه مقصود می رسد و ما نیازمند تقویت روحیه جهادی و تیمی در اجرای وظایف سازمانی هستیم.

در ابتدای این دیدار منیره امنییان رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان صمن خوش آمدگویی به مدیرکل بهزیستی استان و هیات همراه تعداد مدارس استثنایی در استان را ۱۷ مدرسه برشمردند و افزودند : مدارس استثنایی استان در هفت گروه بندی ذهنی، شنوایی، بینایی، جسمس و حرکتی، چند معلولیتی، یادگیری و اختلالات رفتاری بر حسب تفکیک اعلام شده از سازمان استثنایی کشور در حال خدمت به جامعه هدف خود می باشند.

امنییان گفت : در ۱۷ مدرس استثنایی استان ۹ مشاور با تخصص تحصیلی بکارگیری شده اند و در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ ارائه خدمت به ۷۱۵ دانش آموز داشته اند. ایشان در ادامه ۳۱۵ دانش آموز تحت حمایت اداره استثنایی استان را اعلام داشتند که در مدارس غیراستثنایی و در کنار دیگر دانش آموزان در حال ادامه تحصیل می باشند را برشمردند و افزودند : اداره استثنایی آموزش و پروش استان با تمام ظرفیت موجود بدنبال گسترش همکاری ها فی مابین دو اداره کل بهزیستی و آموزش پروش استان می باشد تا در این راه گام های موثر و پایداری در امر تحصیل جامعه هدف و ارتقای سطح علمی مشاورین و کارشناسان شاغل در این حوزه برداشت.

کد خبر 22762

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد