کسب جایگاه اول اجرای پروتکل های بهداشتی توسط اداره کل بهزیستی استان در بین دستگاههای اجرایی استان چهارمحال و بختیاری

با اعلام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، اداره کل بهزیستی استان موفق به کسب جایگاه اول دستگاههای برتر استانی در اجرای پروتکل های بهداشتی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان" معصومه محمدی" سرپرست بهزیستی با اعلام این خبر افزود: بر اساس بازدید تیم های نظارتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و ارزیابی های انجام گرفته این اداره کل امتیاز 95 از 100 را کسب کرد.

محمدی گفت: طی مکاتبه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به دستگاههای اجرایی، از اداره کل بهزیستی استان برای کسب جایگاه اول در اجرای پروتکل های بهداشتی در بین دستگاههای اجرایی تقدیر  شد.

سرپرست اداره کل بهزیستی خاطر نشان کرد: انتشار ویروس کرونا از طریق عدم رعایت بهداشت و آلودگی سطوح است و از زمان ورود فرد به اداره، احتمال انتقال ویروس وجود دارد، با توجه به شرایط خاص بهزیستی و نوع جامعه هدف، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مراجعان وظیفه تمام کارکنان ادارات بوده و رعایت الزام ها و پروتکل‌های بهداشتی به معنی عدم ارائه خدمات به مراجعان نبوده است.

محمدی گفت: این اداره کل از روزهای نخستین شیوع ویروس کرونا با فعال نمودن میزخدمت در بدو ورود به اداره و حضور مسئولین در محل میزخدمت به منظور پاسخگویی به مراجعان، ضدعفونی نمودن محوطه، اتاق ها و تحویل ماسک و دستکش به مراجعان بدون اقلام بهداشتی، پیگیر سلامتی کارکنان و مراجعان بوده است.

وی افزود: تغییر چیدمان میزها، صندلی‌ها، اطلاع رسانی اهمیت زدن ماسک به کارکنان و مراجعان، استفاده از امکانات تهویه، گندزدایی به‌طور روزمره از جمله اقدامات بهزیستی به منظور کاهش خطر شیوع ویروس کرونا بود.

کد خبر 22753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد