در رسانه|مهدهای کودک در خوزستان فعالیت خود را آغاز کردند

اهواز - ایرنا - معاون اموراجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان گفت: مهدهای کودک‌ خوزستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را پس از ۶ ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، آغاز کردند.

محمدرضا عباسی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: دستورالعمل بهداشتی ستاد ملی کرونا برای فعالیت این مراکز به مهدهای کودک ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اینکه مهدهای کودک با آغاز سال تحصیلی جدید فعالیت خود را آغاز کردند گفت: بهزیستی نظارت بر نحوه فعالیت مهدهای کودک و رعایت نکات بهداشتی ، را انجام می دهد.

عباسی بیان کرد: برای بازگشایی مهدهای کودک با ستاد استانی کرونا هماهنگ کردیم تا در شهرهای سفید، زرد و قرمز کرونا در خوزستان چه تصمیم گیری هایی برای فعالیت این مراکز گرفته شود.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان افزود: به عنوان مثال در شهرهای قرمز کرونا ظرفیت پذیرش مهدهای کودک ۲۵ درصد است.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی درمهدهای کودک الزامی است ادامه داد: تمامی مهدهای کودک باید از ازدحام نوآموزان در مرکز خود خودداری کنند تا از سلامت کودکان حفاظت شود.

عباسی بیان کرد: البته در این چند روز که مهدهای کودک فعالیت خود را آغاز کردند استقبال خانواده‌ها نیز بسیار کم بوده و در این شرایط کرونایی صاحبان این مراکز دچار ضرر و زیان شده‌اند.

وی افزود: ۷۸۰ مهدکودک در خوزستان زیرپوشش بهزستی در حال فعالیت هستند.

به دلیل شیوع کرونا از اسفند پارسال مهدهای کودک برای حفظ سلامتی کودکان تعطیل شدند.

کد خبر 22749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد