معاونین توانبخشی و مشارکت های مردمی بهزیستی استان از بهزیستی ملارد  بازدید کردند+ گزارش تصویری

معاونین امور توانبخشی و مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات بهزیستی استان تهران با حضور در شهرستان ملارد، از بخش های مختلف بهزیستی این شهرستان دیدن کردند و به دیدار چند خانواده دارای دو فرد دارای معلولیت نیز رفتند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، سید احمد خادم، مهشید چوبکار و محمودابراهیمی؛ معاونین امور توانبخشی و مشارکت های مردمی و مسئول روابط عمومی بهزیستی استان تهران از نزدیک در جریان امور بهزیستی ملارد قرار گرفته و مشکلات و موانع این اداره را بررسی کردند.  
معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در حاشیه این بازدید با تشکر از زحمات مددکاران و کارکنان بهزیستی ملارد بر استفاده از خرد جمعی تاکید کرد و گفت: با استفاده از نیروهای جوان و فعال در کنار کارکنان پیشکسوت و با تجربه می توانیم بسیاری از مشکلات را مرتفع سازیم.
سید احمد خادم در ادامه اظهار داشت: توسعه خدمات مراکز روزانه و شبانه تاثیر بسزایی در خدمت رسانی هرچه بهتر به جامعه هدف سازمان دارد.
معاون امور مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات بهزیستی استان تهران نیز در حاشیه این بازدید، وجود پرشمار موسسات و مراکز غیردولتی را در مورد نقطه مثبت این منطقه برشمرد و خاطرنشان کرد: بهزیستی به عنوان تسهیلگر می تواند در زمینه اشتغالزایی جامعه هدف خود در مناطقی چون ملارد پررنگ تر ظاهر شود و فرصت وجود بسیار مراکز می تواند کمک شایانی به این تفکر کند.
مهشید چوبکار در ادامه بیان داشت: سیاست ما در بهزیستی حذف موانع بر سر راه مراکز و موسسات غیر دولتی است تا بتوانیم زمینه ساز ارائه خدمات شایسته تری به مددجویان و افراد دارای معلولیتباشیم و در این مسیر پرمخاطره از هیچ کوشش و تلاشی مضایقه نمی کنیم.
این گزارش می افزاید؛ در این بازدید یک روزه از مراکز توانبخشی نگهداری از بیماران اعصاب و روان دیدن به عمل آمد و جلسه ای در دهیاری روستای خاتونلر با حضور بخشدار صفادشت، اعضای شورای اسلامی روستا، تعدادی از معتمدین، امام جماعت و تسهیلگر طرح خدمات مبتنی بر جامعه روستایی تشکیل و تصمیمات مطلوبی اتخاذ شد.
 گفتنی است دیدار و سرکشی از سه خانواده که دو فرزند دارای معلولیت دارند از دیگر برنامه های سفر یک روزه معاونین بهزیستی استان تهران به شهرستان ملارد بود.

کد خبر 22748

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد