بهزیستی آماده دریافت کمک های خیران به دانش آموزان نیازمند است

راه های ارتباطی خیران و مردم استان تهران برای کمک به کودکان نیازمند با توجه به شروع سال تحصیلی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه یک هفته از شروع سال تحصیلی سپری شده و در طول این چند روز بررسی های ما نشان می دهد برخی از خانواده های نیازمند توانایی انجام به هنگام آموزش های مجازی را ندارند، اظهار داشت: قریب ده هزار دانش آموز در استان تهران تحت حمایت بهزیستی قرار دارند که می طلبد خدماتی بهینه با توجه به آموزش های روزانه فضای مجازی را در حوزه توسعه آموزش و پرورش دریافت کنند.
دکتر امین شاهرخی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه در این مدت کوتاه، تقاضاهای پرشماری برای کمک به دانش آموزان نیازمند به بهزیستی ارائه شده و ادارات و مراکز بهزیستی در سراسر استان تهران آماده دریافت کمک های خیران به دانش آموزان نیازمند هستند.
وی با اشاره به فعالیت پویش سراسری و ملی "ایران همدل" خاطر نشان کرد: این پویش علاوه برتامین هزینه های اقلام نوشت افزار و کمک آموزشی در راستای برآورده شدن نیازهای معیشتی وتامین وسایل بهداشتی و درمانی مددجویان و افراد دارای معلولیت راه اندازی شده است.
شاهرخی افزود: پویش یاد شده از عید غدیر شروع به کار کرده و تا شهادت امام رضا(ع) مصادف تا پایان ماه صفر ادامه داشته و کمک های مردمی را جمع آوری می کند تا در کمترین زمان ممکن به نیازمندان واقعی برسد. 
مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه مردم خداجو و مومن استان تهران می توانند به هر میزان که توانایی دارند به ایران همدل کمک کنند، تصریح کرد: تهرانی ها می توانند برای واریز مبالغ نقدی شماره کارت 6277607777777777 را بخاطر سپرده و مبالغ اهدایی خود را به این کارت واریز کرده و یا با شماره گیری #140* در تلفن های همراه خود، سهمی در کمک به خانواده های نیازمند تحت حمایت بهزیستی به ویژه در حوزه آموزش کودکان داشته و این پویش سراسری را یاری کنند.

کد خبر 22746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد