کسب رتبه اول روابط عمومی بهزیستی خدابنده  بین ادارات

مسئول روابط عمومی بهزیستی استان زنجان با اهدای لوح تقدیر از تلاش ها و زحمات کارشناس روابط عمومی شهرستان خدابنده به دلیل کسب رتبه برتر بین ادارات این شهرستان تقدیر نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی استان زنجان رباب موحد گفت :این انتخاب بر اساس  ارزیابی بر مبنای ایجاد رقابت برابر ،بهبود فعالیت  ،میزان اطلاع رسانی،توجه به ارتباطات درون و برون سازمانی  و رعایت حقوق شهروندی براساس دستورالعمل‌های موجوداز طریق فرمانداری شهرستان خدابنده  صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی آمیخته ای از  فن و هنر ارتباطات  است اذعان داشت :روابط عمومی باعث تقویت روابط ارکان مختلف اجتماعی و عامل موثر و سازنده در تحول و پویائی بیشتر در جامعه در مسیر اقناع افکار عمومی و تصمیم سازی است.

موحداظهار کرد : کسب عنوان برتر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرائی ادارات شهرستان خدابنده برگرفته از تلاش ،ایجاد اعتماد عمومی ،امیدبخشی ، پاسخگوئی و تعهد به حوزه روابط عمومی است.  

وی با اشاره به اینکه زندگی انسان امروز، بیش از هر زمان دیگر مرهون تلاش فعالان عرصه خبرو اطلاع رسانی است  افزود : توجه به افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی است  و ارتباط سازنده و موثر بین مردم و مسئولین با استفاده از قابلیت های هنرمندانه روابط عمومی میسر می شود، هنر مردم داری و آگاهی بخشی و ایجاد امیددر جامعه زمینه ساز همدلی و همزبانی میان مردم و مسئولین است .

  

کد خبر 22732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد