کمک چشمگیر زنجانیهای خیر اندیش به بهزیستی

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از کمک چشمگیر مردم خیر زنجان به مددجویان بهزیستی خبر داد و گفت : از آغاز پویش ایران همدل مبلغ 14 میلیارد ریال بصورت نقدی و غیرنقدی در مراکز دولتی و غیر دولتی جمع اوری شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی پویش ایران همدل  را در راستای ایجاد همدلی و هدایت نیات خیر به سوی کمک به اقشار آسیب پذیر، نیازمند و جامعه هدف بهزیستی برشمرد و از خیرین زنجانی به دلیل حضور همیشگی جهت رفع مشکلات مددجویان تقدیر نمودواظهارداشت :این کمک ها از عید غدیر خم تا پایان دهه اول محرم جمع اوری شده است .

وی بیشترین کمک های جمع آوری شده را از شهرستانهای زنجان و خدابنده معرفی نمود و خاطر نشان کرد: میزان کمک های جمع آوری شده نشان دهنده اعتماد مردم به بهزیستی و مراکز تحت پوشش است.

محمدی از کمک 10 میلیارد ریالی خیرین بصورت نقدی و غیرنقدی به بهزیستی خبر داد و تصریح نمود: این کمک ها توسط 340 خیر به بهزیستی صورت گرفته است.

این مقام مسئول میزان کمک های 350 خیر را به مراکز بهزیستی نزدیک به 4 میلیارد ریال عنوان نمود و اظهار داشت: خوشبختانه کمک های جمع آوری شده به دست بیش از هزار و 660 نفر از مددجویان رسیده است.

کد خبر 22728

خدمات الکترونیک پرکاربرد