کبودراهنگ| نشست مشترک بهزیستی با مدیران بانک های شهرستان

نشست هم اندیشی رئیس اداره بهزیستی با مدیران شعب بانک های ملی و مسکن با حضور بخشدار بخش مرکزی در خصوص ارائه خدمات مطلوب و بهینه به مددجویان بهزیستی در محل بخشداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان کبودراهنگ: دراین نشست ابتدا جعفری نیکو رئیس اداره بهزیستی شهرستان کبودراهنگ با قدردانی از خدمات بانک ها به مخاطبین این اداره ، به تشریح وظایف بهزیستی و نحوی ارائه خدمات به جامعه هدف پرداخت و از مدیران بانکها در خصوص اعطای تسهیلات به قشر آسیب پذیر خواستار تعامل و همکاری با بهزیستی جهت پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان با رعایت قوانین و مقررات جاری نظام بانکی و همچنین رفع محدودیت ها وآسان نمودن روند تشکیل پرونده و فراهم نمودن زمینه‌های اشتغال و تولید برای آن ها شد..

در ادامه مدیران بانک های ملی و مسکن اظهارنمودند: این بانکها آمادگی گسترش تعاملات متقابل را دارند تا در سایه گسترش و تقویت تعاملات، خدمات مناسبی به سازمان بهزیستی و مددجویان تحت پوشش آن ارائه نمائیم...

در پایان نشست  جهانگیری بخشدار بخش مرکزی خاطر نشان کرد: مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی یکی از شریف‌ترین و نیازمندترین اقشار جامعه هستند و انتظار داریم بانک ها ضمن ارائه خدمات مطلوب به آن ها، نهایت تکریم را نیز مدنظر قرار دهند.

کد خبر 22725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد