بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال کمک غیر نقدی به پویش «ایران همدل »تا کنون

مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به اجرای مرحله دوم پویش "ایران همدل" که همزمان با عید سعید غدیر آغاز و تاپایان ماه صفر ادامه خواهد داشت گفت: تاکنون بیش از ۱۲ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال با همکاری خیرین و موسسات خیریه ، کمک غیر نقدی در راستای کمک های معیشتی برای جامعه هدف سازمان بهزیستی درقالب ، تهیه لوازم کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان و همچنین تهیه اقلام بهداشتی و درمانی و بسته های غذایی برای عزیزان تحت پوشش این سازمان جمع آوری و توزیع شد.

دکتر حسینی با بیان اینکه این پویش می‌تواند در این شرایط سخت کمک‌های را به خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و همچنین سایر خانواده‌های نیازمند داشته باشدافزود: مرحله دوم پویش ایران همدل با شعار «از همدیگر گره‌گشایی کنیم» و با هدف تامین کمک هزینه معیشتی ، اقلام کمک آموزش ،وسایل بهداشتی و درمانی برگزار شد.

وی خاطر نشان ساخت : ازاین مقدار،مبلغ ۸ میلیارد و ۶۵۰میلیون ریال با همکاری مراکز دولتی و ۳میلیارد و ۹۵۷ ملیون ریال دیگر توسط موسسات و مراکز غیر دولتی تامین شده است.

ایشان با بیان اینکه این پویش از عید غدیر آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد؛ افزود: این پویش در چارچوب سیر همدلی مومنانه و در قالب نهضت ایران همدل شکل می‌گیرد.

دکتر حسینی از  هم استانی های عزیز  خواست تا  کمک‌های نقدی  خود را به شماره کارت  ۶۲۷۷-۶۰۷۷-۷۷۷۷-۷۷۷۷ نرم افزارهای: هف هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی،پات،سیگنال و کدهای دستوری: *۱۴# ارسال نمایند.

وی در خصوص جمع آوری کمک های غیر نقدی شامل اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیأت‌های مذهبی گفت: مردم شریف گلستان می توانند با مراجعه به اداره کل بهزیستی استان گلستان و ادارات بهزیستی شهرستان‌های تابعه تا پایان ماه صفر ، اطعام و نذورات  خود را در قالب اقلام بهداشتی و درمانی و بسته های غذایی به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها سراسر استان ارائه کنند تا در اختیار خانوارهای جامعه هدف سازمان بهزیستی قرار بگیرد

کد خبر 22721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد