در رسانه| توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی اوقاف بین مددجویان بهزیستی ملایر/ موردی از کرونا نداشتیم

سرپرست اداره بهزیستی ملایر از توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی اوقاف بین مددجویان و مراکز زیر پوشش بهزیستی ملایر خبر داد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۷ هزار نفر از خدمات بهزیستی ملایر در حوزه‌های توانبخشی، مددجویان و امور اجتماعی و پیشگیری بهرمند هستند اظهار کرد: خدمات مختلفی به افراد زیر پوشش ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای حمایت از مددجویان زیر پوشش در ایام ماه محرم ۳۰۰ بسته به ارزش هر کدام ۳۰۰ هزار تومان از سوی اداره اوقاف اهدا شد افزود: این بسته‌ها شامل ۱۶۰ بسته برای مددجویان و ۱۴۰ بسته نیز به مراکز شبانه‌روزی سالمندان امام علی(ع)، مرکز سالمندان مهر مادران سامن، مرکز بیماران روانی آفتاب و مرکز معلولین نسیبه توزیع شد.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان ملایر ضمن تقدیر از اداره اوقاف در راستای حمایت از مددجویان زیر پوشش بهزیستی گفت: قرار است در راستای اجرای مهر تحصیلی اداره اوقاف، دانش آموزان زیر پوشش بهزیستی نیز از این طرح بهره‌مند شوند.

وی از مساعدت دفتر هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی به اداره بهزیستی خبر داد و افزود: در این زمینه نیز با معرفی ۸۴۵ خانواده از سوی دفتر ایشان برای هر خانواده مبلغ ۵۰۰ هزار تومان کمک نقدی به حساب خانواده‌های زیر پوشش این نهاد واریز شد.

حسینی در ادامه مبلغ واریزی را حدود ۴۲ میلیون تومان دانست و از این کمک‌ها نیز برای حمایت از مددجویان زیر پوشش این نهاد تقدیر کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حوزه مشارکت‌های مردمی نیز سه گوسفند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ایام دهه اول محرم ذبح و گوشت‌های بسته‌بندی شده بین ۹۰ خانواده زیر پوشش توزیع شد.

سرپرست اداره بهزیستی ملایر با بیان اینکه اداره بهزیستی به صورت مستمر بازدید و کنترل از مراکز زیر پوشش شهرستان را در این شرایط در برنامه دارد گفت: همه موارد بهداشتی و پروتکل‌ها در مراکز رعایت می‌شود و خوشبختانه مراکز ما هیچ مورد مشکوک و یا ابتلا به کرونا را نداشته است.

خبرنگار- فاطمه رحمتی

کد خبر 22711

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد