18 برنامه مرتبط با نماز در 2 هزار مرکز تحت نظارت بهزیستی اجرایی می‌شود

بهزیستی خراسان رضوی در اجرای تفاهم‌نامه با ستاد اقامه نماز استان به رتبه‌ی عالی دست یافت.

به گفته‌ی مسؤول دبیرخانه شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی، بهزیستی در اجرای ده برنامه‌ی سامانه سجاده، از 9 برنامه نمره عالی اخذ کرده و در یک برنامه، نمره خیلی خوب گرفته است.

علی ستوسر گفت: بهزیستی خراسان رضوی از مجموع 1000 امتیازی که برای ده برنامه در نظر گرفته شده، 978 امتیاز کسب کرده است. وی محتوای این برنامه‌ها را تبلیغی، مدیریتی، آموزشی، پژوهشی و هنری ذکر کرد و افزود: این برنامه‌ها در بین کارکنان، خانواده‌هایشان و جمعیت هدف بهزیستی به اجرا گذاشته شده است.

وی خاطر نشان کرد: امسال نیز تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اقامه نماز منعقد شده که اجرای آن از ابتدای خردادماه آغاز شده است. ستوسر گفت: جلسات آموزشی فعالان نماز، ائمه جماعات مراکز، نشست‌ تخصصی و برخی برنامه‌های گروهی و تجمعی به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: بهزیستی خراسان رضوی 2 هزار مرکز زیر پوشش دارد که تلاش می‌کنیم برنامه‌های اقامه و ترویج نماز در همه‌ی این مراکز به درستی اجرایی شود. مسؤول دبیرخانه شورای فرهنگی بهزیستی خراسان رضوی در خصوص اهم برنامه‌های مورد تفاهم گفت: بارگذاری محتوایی نماز در فضای مجازی، تولید آثار هنری و مهدویت، جشن تکلیف، برنامه‌های قصه‌گویی نماز در مهدهای کودک، کتابخوانی ویژه کارکنان، دوره‌های آموزشی، نشست تخصصی نماز، جشنواره قران، عترت و نماز، ظرفیت‌شناسی در امر نماز و تجلیل از افراد فعال در امر نماز از جمله برنامه‌هایی است که در این تفاهم‌نامه بر اجرای آنها تأکید شده است.

کد خبر 22709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد