برای حل مشکل پروژه مسکن مددجویی بیلوکاران بر اجرای تفاهم نامه سه جانبه توافق شد

در جلسه تعیین تکلیف پروژه مسکونی مددجویی بیلوکاران که با حضور مدیران ، نمایندگان سازمان ها و جمعی از اعضا برگزار شد ؛ روش های رفع مشکلات پروژه مورد بررسی قرار گرفت .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان ، عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان در جلسه تعیین تکلیف پروژه بیلوکاران ، گفت : با تاکید استاندار کرمان همه ادارات و سازمان های مرتبط با موضوع پروژه بیلوکاران موظف به پاسخگویی به درخواست های مالکان  هستند .

وی با بیان اینکه بهزیستی هیچ مسئولیتی در مراحل اجرائی و فنی پروژه برعهده نداشته ؛ افزود : ما فقط به عنوان یک سازمان حمایتی وظیفه تامین بخشی از اعتبارات ساخت این پروژه و سایر پروژه های مسکن مددجویی را بر عهده داریم .

صادق زاده تامین بخشی از اعتبارات ساخت را وظیفه بهزیستی دانست و اظهار داشت : در زمان تعیین شده و به موقع این اعتبارات تامین و پرداخت شده و در این موضوع به وظیفه قانونی خود عمل کرده ایم .

مدیرکل بهزیستی استان کرمان همراهی و همکاری بین بخشی از جمله سازمان های حمایتی و همکار ، مجریان و اعضا را تنها راه برون رفت از مشکلات این پروژه معرفی کرد و یادآور شد :  باید از بین روش های موجود بهترین روش اجرایی انتخاب و تصمیم گیری شود و بهزیستی با پیروی از دستورالعمل های موجود ، طبق قانون اگر مسئولیتی برای رفع مشکل برعهده داشته باشد ؛ به انجام می رساند .

گفتنی است در پایان این جلسه بر استفاده از تفاهم نامه سه جانبه با مشارکت مسکن و شهرسازی ، بانک مسکن و انبوه ساز برای رفع مشکلات پروژه بیلوکاران مواقفت شد .

کد خبر 22676

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد