۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶

در ادامه نهضت ایران همدل

۲۰ روستای قلعه گنج از برنامه های آگاهسازی و توانمندسازی بهره مند شدند

توزیع ۴۰۰ بسته مواد غذایی در بین روستا نشینان تحت حمایت بهزیستی
۲۰ روستای قلعه گنج از برنامه های  آگاهسازی و توانمندسازی بهره مند شدند

در ادامه طرح پویش همدلی مومنانه در نهضت ایران همدل ، گروه جهادی مومنین با هدف فراگیری خدمت رسانی برای تحقق پیشرفت و عدالت اجتماعی در همکاری با بهزیستی در ۱۰ روز اول ماه محرم با حضور در ۲۰ روستای قلعه گنج به موضوعات آگاهسازی پرداختند .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از قلعه گنج ، اکبر دستجردی  رئیس اداره در تشریح اقدامات گروه جهادی محسنین در منطقه گفت : پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در مورد پویش همدلی مومنانه و در همکاری امام جمعه و فرماندار ، گروه جهادی محسنین حوزه علیمه قم در ده روز اول ماه محرم با حضور در منطقه به آگاهسازی عمومی پرداخت .

            

وی تحقق پیشرفت و عدالت اجتماعی در ۲۰ روستای قلعه گنج را از مهمترین اهداف گروه جهادی محسنین ذکر کرد و یادآور شد : در هماهنگی بین بهزیستی و گروه محسنین توسعه آگاهسازی عمومی و افزایش مهارت های زندگی با رویکرد دینی - توسعه توانمندی فرهنگی به منظور مقابله با آسیب های روانی و اجتماعی و ترویج فرهنگ خدمت رسانی ، ایثار و کمک به دیگران در قالب برنامه های آموزشی ، آگاهسازی و عمرانی عملیاتی شد .

دستجردی با بیان اینکه انجام تمامی اقدامات مشترک با رعایت اصول بهداشتی بوده ؛ افزود : ۴۰۰ بسته به ارزش یک میلیارد ریال در بین خانواده های تحت حمایت توزیع شد .

کد خبر 22637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد