میاندورود| ریشه یابی آسیب ها با تهیه و تدوین اطلس آسیب های اجتماعی

پیش از ظهر امروز مدیر کل بهزیستی استان مازندران به اتفاق ربابه انیشه رییس اداره بهزیستی میاندورود با حضور در مرکز اورژانس اجتماعی این شهرستان با کارشناسان این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران دکتر فرزاد گوهردهی با بیان اینکه کارشناسان اورژانس اجتماعی در صف اول خدمترسانی به جامعه هدف هستند گفت:   آموزش روش های پیشگیری از ابتلا به کرونا برای کودکان کار و خیابانی و توزیع لوازم بهداشتی در مناطق در معرض آسیب بخش کوچکی از اقدامات قابل تقدیر کارشناسان اورژانس اجتماعی در دوران همه گیری کرونا است.

وی همچنین با اشاره به حضور بانوان بعنوان نیمی از کارکنان ادارات بهزیستی استان تصریح کرد: به توانایی های بانوان در تمامی سطوح  اعتقاد دارم و شایسته است تا بانوان نیز با تلاش روز افزون  ، اعتماد جامعه به ظرفیت های خود را نهادینه کنند.

مدیر کل بهزیستی استان مازندران در پایان  با اشاره به لزوم نقشه راه برای مواجهه با آسیب های اجتماعی خواستار  تدوین اطلس جامع آسیب های اجتماعی در هر شهرستان شد و تأکید کرد: خطر آسیب های اجتماعی کاملاً جدی است و تدوین نقشه راه و برنامه عملیاتی برای رفع آسیب های اجتماعی برای ریشه یابی، آسیب شناسی  و رفع موانع، تاثیر بسزایی دارد.

کد خبر 22636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد