در رسانه ا پویش «ایران همدل» نیاز دانش آموزان بی بضاعت را رفع می کند / نیازمند مشارکت مردم استان در پویش «ایران همدل»

ستاری گفت: مشارکت عموم مردم در پویش «ایران همدل» می تواند زمینه رفع نیازهای دانش آموزان بی بضاعت را تامین کند.

«بهزاد ستاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: پویش «ایران همدل» از عید سعیدغدیر تا پایان ماه صفر با شعار «از همدیگر گره گشایی کنیم» همزمان با سراسر کشور برای حمایت از خانواده های نیازمند در سطح استان اجرایی می شود و از شهروندان درخواست می شود تا در این پویش مشارکت بیشتری داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان اردبیل تصریح کرد: مشارکت عموم مردم در پویش «ایران همدل» می تواند زمینه رفع نیازهای دانش آموزان بی بضاعت را تامین کند.

این مقام مسئول اظهار داشت: این کمک ها برای تامین کمک هزینه معیشتی برای خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان، اقلام کمک آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت و وسایل بهداشتی و درمانی هزینه خواهد شد.

ستاری یادآور شد: علاقمندان برای اطلاع از شرایط مشارکت در این طرح می توانند به سایت بهزیستی به نشانی www.behzisti.ir  مراجعه کنند.

وی خاطر نشان کرد: خیرین و نیکوکاران در استان اردبیل می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۷۰۷۵ -۷۰۷۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷ واریز کنند.

مدیر کل بهزیستی استان افزود: مردم نوع دوست استان می توانند با استفاده از اپلیکشین های هف هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات و سیگنال کمک های خود را برای مشارکت در این طرح را واریز کنند.

کد خبر 22629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد