اجرای تفاهم نامه سه جانبه سازمان بهزیستی کشور در امر ترویج و توسعه نماز ، دستور کار شورای فرهنگی استان

ایزدپور گفت : انتظار می رود دبیر شورای فرهنگی با برگزاری نشست های تخصصی با معاونین و مسئولین ستادی تفاهم نامه سه جانبه سازمان بهزیستی کشور، نماینده ریاست جمهور در ترویج نماز و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در خصوص ترویج و توسعه نماز را تعیین برش استانی و استخراج انتظارت به مرحله اجرا برساند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، شورای فرهنگی اداره کل برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور و به دبیری ربابه عربی و با حضور کلیه معاونین و مسئولین ستادی در سالن جلسات اداره کل و با دستور کار ابلاغ و برنامه ریزی، برنامه های مصوب سازمان بهزیستی کشور در امر ترویج و توسعه نماز برگزار شد.

علیرضا ایزدپور مدیرکل در ابتدا ضمن تسلیت و گرامی داشت و قبولی عزاداری ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان آقا عبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان ابراز داشتند. برگزاری سوگواری شهدات ائمه اطهار و علی الخصوص امام حسین(ع) یکی از باورهای جدا نشدنی مردم ایران است و به حمدالله سوگواری شهدات سومین امام شعیان امسال با تاکید رهبری معظم و رعایت اکثریت مردم در جای جای کشور با شور برگزار شد و امید است این عزاداری ها منجرب به دور شدن از متعلقات دنیا و رسیدن به هدف والا آن امام عظیم الشان شود که همواره شعور حسینی در جوار شور حسینی به منزلگاه مقصود می رسد.

ایشان در ادامه ضمن اشاره و توضیحاتی در خصوص تفاهم نامه سه جانبه سازمان بهزیستی کشور، نماینده ریاست جمهور در ترویج نماز و رئیس ستاد اقامه نماز کشور در خصوص ترویج و توسعه نماز افزودند : انتظار می رود دبیر شورای فرهنگی با برگزاری نشست های تخصصی با معاونین و مسئولین ستادی این تفاهم نامه ۱۷ بندی را تعیین برش استانی، استخراج انتظارت به مرحله اجرا برساند .

ایزدپور گفت : در شرایط فعلی و شیوع ویروس کرونا در کشور باید بیش از پیش در انجام فعالیت ها و ارائه خدمات از فضای مجازی استفاده کرد، سعی شود با برنامه ریزی در این فضا اقدامات لازم در خصوص ارتقاء جایگاه نماز و شعائر دینی و جلسات آموزشی، فرهنگی در قالب ویدئو کنفرانس و با حضور همکاران ستادی و شهرستانی اجرایی شود تا بتوان از ظرفیت های این فضا در امر ترویج و توسعه نماز استفاده کرد.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان با بیان جایگاه نماز بعنوان والاترین اعمال انسانی و الهی، اجرای این فریضه دینی را در شرایط کنونی منوط به رعایت دستورالعمل های ستاد کرونا دانسته و افزودند : اداره کل بهزیستی استان در چند سال اخیر جزء دستگاه های برتر در امر ترویج و توسعه نماز در بین دستگاه های اجرای بوده است و این جایگاه جزء در سایه همدلی و همراهی پرسنل اداره کل دست یافتنی نخواهد بود.

در ابتدای این جلسه ربابه عربی دبیر شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان گزارشی از اقدامات و فعالیت های شورای فرهنگی بهزیستی استان در سال ۹۸ ارائه کردند و توضیحاتی در خصوص دستور کار جلسه بیان داشتند و در ادامه جلسه نیز اعضاء به طرح پیشنهادات و سوالات خود پرداختند که در پایان مصوباتی به تصویب اعضاء رسید.

کد خبر 22620

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد