مشارکت کارکنان در پویش همدلی و مواسات مومنانه

بخشی از کارکنان بهزیستی استان سمنان در پویش همدلی و مواسات مومنانه با کسر مبلغی از حقوقشان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان  در پویش همدلانه و موسات مومنانه  اداره کل بهزیستی استان سمنان علاوه بر مشارکت در جمع آوری وتوزیع کمک های نقدی و غیر نقدی در بین جامعه هدف، کارکنان نیز در این طرح با کسر مبلغی از حقوقشان مشارکت داشتند.

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان بیان داشت: این کمک ها را در جهت  حفظ و ارتقاء سلامت عزیزان جامعه هدف بهزیستی هزینه می شود.

کمکهای نقدی و غیر نقدی شامل ۵۲۳۰ بسته سبد کالا،۱۰۰ حواله مواد غذایی،۵۵۰۰۰ عدد ماسک و ۳۰۰ بسته بهداشتی توزیع است. و کمکهای غیر نقدی شامل  نقدی دولتی:۱۶۳/۶۰۰/۰۰۰ریال،غیر نقدی دولتی : ۶۹۹/۴۰۰/۰۰۰ ریال ، جمع دولتی: ۸۶۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال، نقدی موسسات : ۵۴۵/۵۸۲/۰۰۰ریال، غیرنقدی موسسات : ۱/۶۲۶/۵۵۰/۰۰۰ ریال، جمع موسسات: ۲/۱۷۲/۱۳۲/۰۰۰ریال است که  جمع کل دولتی و موسسات طی ۲ هفته اول پویش ایران همدلانه مبلغ ۳/۰۳۵/۱۳۲/۰۰۰ریال می باشد.

لازم به ذکر است که بخش از کارکنان با  مشارکت در طرح مذکور جهت کسر از حقوقشان به مبلغ ۰۰۰ ۱۰۲/۵۶۰/ ریال در این طرح فعالیت داشته اند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان در بخش دیگر از سخنان خود در تاکید بر بیانات مقام معظم رهبر ی(مدظله العالی) مبنی بر اجرای پویش ایران همدل که از عید سعید غدیر تا پایان ماه صفر، آن را از دیگر مصادیق جاری بودن سیل همدلانه در جامعه ی ایرانی و اسلامی در اطاعت از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  دانست.

 ایزدپور افزود: با عنایت به خدمات تخصصی سازمان بهزیستی و اولویت پیشگیری در خدمات ارائه شده  به جامعه هدف سعی بر آن است که کمکهای مومنانه همواره در قالب این رویکرد پیشگیری باشد و جامعه هدف بهزیستی علاوه بر بهره مندی از کمک های معیشتی از اقلام و بسته های بهداشتی در جهت پیشگیری از بیماری بهره مند باشند.

مدیر کل بیان داشت: به  طور قطع این کمک ها در جهت حفظ و ارتقاء سلامت عزیزان جامعه هدف با اولویتی که برای فعالیت‌های کاری سازمان بهزیستی وجود دارد هزینه خواهد شد. همچنین جهت توانمندسازی مددجویانی که مشغول به تحصیل هستند و طبیعتاً در ایام این پویش که مصادف با ماه مهر هم می باشد  برای تهیه نوشته افزار و وسایل کمک آموزشی خصوصاً استفاده از وسایلی برای آموزش‌های مجازی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش استفاده می شود.

ایزدپور سپس گفت: از دیگر خدمات تخصصی و تمهیدات اداره کل بهزیستی استان سمنان  مشاوره های رایگان و مداخلات تخصصی در جهت کاهش اضطراب،خانواده کودکان و همچنین با توجه به شرایط بحرانی جامعه در بخش خدمات اورژانس اجتماعی است که در قالب مشاوره به عموم و جامعه هدف ارائه می دهد.

در ادامه لازم به ذکر است که  هموطنان نیک اندیش می توانند بمنظور شرکت در پویش ایران همدل کمک های خود را به  شماره# ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ یا *۱۴*  و از طریق نرم افزارهای هفت هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال و هم استانی های گرامی هم می توانند با کدهای دستوری #۱۴* ، #۵*۵*۷۴۱* ، #۲۵*۶*۷۲۴* و #۱* یاری رسان ما در این پوش ملی باشند.

کد خبر 22596

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد