فراخوان سومین جشنواره ملی رسانه ای افراد دارای معلولیت منتشر شد

پایگاه خبری توان‌نگار سومین جشنواره ملی رسانه ای افراد دارای معلولیت را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، سومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان با هدف توجه جامعه به معلولان کشور، شناسایی و معرفی خبرنگاران دارای معلولیت، برگزار می‌شود.
بر اساس این فراخوان، کلیه عزیزان دارای معلولیت و تمامی فعالان رسانه‌های کشور اعم از «مکتوب، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری» دارای مجوز فعالیت از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند آثار خود را به سومین جشنواره ملی رسانه ای معلولان ارسال نمایند.
بر اساس این فراخوان؛ افراد دارای معلولیت در انتخاب موضوع آزاد هستند اما افراد فاقد معلولیت باید در حوزه موضوعی معلولان اثر ارائه کنند.

قالب‌های رقابتی؛ شامل:
 عکس خبری، عکس سوژه ای، کلیپ و تیزر، مقاله اجتماعی، گویندگی و فن بیان، داستان کوتاه، مصاحبه مکتوب و تصویری، خبر و گزارش، می باشد.

 ویژگی های آثار: 
 آثار ارسالی در هر بخش باید در دوره زمانی ۹۸/۰۴/۰۱  تا ۹۹/۰۵/۳۱ در یکی از رسانه‌های مکتوب، مجازی، دیداری یا شنیداری دارای مجوز و یا رسانه ملی منتشر شده باشد.

هر متقاضی، حداکثر مجاز به ارسال سه اثر در هر قالب می باشد.

موضوع آثار منتشر شده برای فعالان رسانه‌ای، معلولیت و برای افراد دارای معلولیت، موضوع آثار، آزاد است.  

* الزامی به انتشار آثار افراد دارای معلولیت نیست و کلیه عزیزان دارای معلولیت می‌توانند آثار منتشر نشده خود را نیز  به دبیرخانه جشنواره، ارسال نمایند.

آثار باید دارای نام و نام خانوادگی صاحب اثر بوده و در غیر این صورت تأییدیه اثر از سوی مدیرمسئول همراه با آثار  ارسال شود.

فرم مشخصات صاحب اثر باید ضمیمه باشد.

نحوه ارسال آثار: 
آثار از طریق شماره ٠۹٠۳۱۸۴۹۸۷۹ در پیام رسان های واتساپ، ایتا و تلگرام و یا از طریق ایمیل http://Asenanews۱۳۹۶@gmail.com به صورت پی دی اف یا تصویر واضح اثر ارسال شود.

مهلت ارسال آثار از  اول شهریور ۹۹ لغایت  سی‌ام شهریور ۹۹ می باشد.  

فرم شرکت در سومین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان http://www.behzisti.ir/d/2020/09/06/0/67076.doc

جوایز:

به برندگان رتبه اول تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی و به رتبه های دوم و سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی، اهدا می‌شود.

کد خبر 22580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد