سقز| بازدید نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سقز و بانه از اداره بهزیستی شهرستان سقز

بهزاد رحیمی نماینده مردم شریف شهرستان های سقزوبانه در مجلس شورای اسلامی ، مسئول دفتر وی و جمعی دیگر از مسئولین، با رعایت پروتکلهای وزارت بهداشت برای پیشگیری از کرونا ویروس ورعایت طرح فاصله گذاری در بازدید از بخش ها و واحدهای مختلف و آشنایی با روند ارائه خدمات به مددجویان و مراجعین با کارکنان دیدار وگفت و گو کرد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان کردستان ، محمد جویا رئیس اداره طی بازدید و دیدار نماینده مردم شریف سقزوبانه با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری مسئولین و معتمدین در حوزه مسائل اجتماعی ، اظهار کرد: : به دلیل اینکه خدمت در حوزه های متعدد اجتماعی و توانبخشی نیازمند تعامل و همراهی همه گروه های یک جامعه است حضور افراد تاثیر گذار و مورد اعتماد مردم از جمله منتخبین  و همکاری و مساعدت با مجموعه هایی همچون بهزیستی تاثیرات قابل توجهی در اثر بخشی خدمات ارائه شده خواهد داشت .

وی با تشریح و ارائه گزارشی درباره ارائه خدمات بهزیستی در حوزه های مختلف پیشگیری ، اجتماعی ، توانبخشی  و مشارکت ها یادآور شد : خدمات بهزیستی بر مبنای اصول پیشگیرانه و توانمندسازی طراحی شده است .

بهزاد رحیمی نماینده سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار از خدمات ارزنده خدمتگذاران به این سازمان ، پرسنل دلسوز و زحمتکش بهزیستی تقدیر و تشکر کرد .
رحیمی در ادامه این دیدار پیشگیری را اولین گام در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و گفت: در راستای اجرای سند پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی همه ادارات و ارگان‌ها سهیم هستند و باید با ارائه راهکارهای تخصصی یاری‌گر سازمان بهزیستی باشند.

وی در پایان سربلندی و توفیقات روز افزون برای تمامی خدمتگذاران به نظام جمهوری اسلامی را آرزو نمود.
 

کد خبر 22573

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد