نشست شورای معاونین با حضور نماینده مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی

نشست شورای معاونین بهزیستی کردستان امروز، با حضور دکتر شیوا قاسمی پور، نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی، سیدصباح قریشی، مدیرکل بهزیستی، معاونین و روسای ستادی در سالن اجتماعات اداره کل بهزیستی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان؛ در این نشست مدیرکل بهزیستی کردستان ضمن خیرمقدم به نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستانهای مریوان و سروآباد اظهار کرد: در شورای معاونین هدف ما آگاه سازی و برنامه ریزی مناسب جهت   بالا بردن ارتقاء سطح کیفی زندگی افراد نیازمند و افراد دارای معلولیت و جامعه هدف بهزیستی  است.

در ادامه هر کدام از معاونین و روسا  در خصوص مشکلات و مطالبات استان مطالبی را عنوان کرده و خواستار پیگیری و حل موانع و مشکلات موجود شدند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد هم در این جلسه اظهار کرد: خوشبختانه نگاه کشوری نسبت به مجموعه بهزیستی و مدیرکل بهزیستی استان کردستان نگاهی ویژه و مثبت است که این مسئله به دلیل وجود کارکنان فعال و خوش فکر است.

شیوا قاسمی پور، این مسئله را نتیجه کار تیمی مجموعه بهزیستی دانست که با روحیه و توان و انرژی خاص به جامعه معلولان خدمت  رسانی می کنند.

وی عنوان کرد: خدمات بهتر با آرامش بیشتر برای جامعه معلولان امری ضروری است که جای خرسندی دارد مجموعه بهزیستی در این حوزه بسیار موثر عمل کرده است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در ادامه سخنان خود به شرایط خاص شهرستان حوزه انتخابیه خود اشاره و تصریح کرد: مجوز راه اندازی خانه امن را برای شهرستان مریوان اخذ کرده‌ایم.

وی بحث اورژانس اجتماعی، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست و همچنین برگزاری کارگاه‌های حمایتی به همت سازمان فنی حرفه‌ای را از دیگر اقداماتی برشمرد که در شهرستان مریوان پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 22544

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد