بهزیستی در رسانه | بهزیستی سمنان ۱۸۰۰ مسکن مددجویی در دولت تدبیر و امید تحویل داد

سمنان- ایرنا- مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: یکهزار و ۸۰۰ مسکن مددجویی در دولت یازدهم و دوازدهم از سوی بهزیستی برای مددجویان تکمیل و تحویل شد.

به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدپور روز سه شنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: اداره کل بهزیستی استان سمنان در دولت تدبیر وامید، علاوه بر یکهزار و ۸۰۰ مسکن مددجویی، در مدت هفت سال  برای ۲ هزار و ۷۸۷ نفر اشتغال ایجاد کرد.

وی با اشاره به ضرورت تامین مسکن ایتام تحت حمایت اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت: هدف از این نشست اجرای تفاهم نامه کشوری بین سازمان برنامه و بودجه ، صندوق توسعه ملی، کمیته امداد، بنیاد مسکن و بهزیستی به منظور کمک به تامین ۲ هزار مسکن روستایی و شهری برای خانوارهای ایتام فاقد مسکن تحت حمایت بهزیستی و کمیته امداد است.

وی ادامه داد: زیرساخت های لازم جهت تامین مسکن به توانخواهان تحت حمایت در این طرح با پرداخت ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با کارمزد  ۴درصد فراهم می شود .

ایزدپور شرایط لازم ایتام برای استفاده از این طرح را زیر سن قانونی بودن آنان، داشتن زمین، مسکن در حال ساخت و یا امکان تهیه زمین به منظور ساخت مسکن برشمرد و افزود: یکی از اهداف اصلی و پیشرو بهزیستی تامین مسکن و ایجاد اشتغال پایدار برای توانخواهان تحت حمایت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان نیز در این نشست تسریع در روند اجرای طرح مسکن ایتام تحت حمایت اداره کل را خواستار شد تا بتوان با این فرصت ایجاد شده گام های موثر و پایداری را برای تامین مسکن تونخواهان برداشت.

علیرضا فلاحی گفت : توانخواهان روستایی که به شهرها مهاجرت کرده و امکان بازگشت به روستا را داشته باشند و نیز بنیاد مسکن در روستای آنان زمین قابل واگذاری موجود باشد، با آنان در خصوص تحویل زمین و ساخت مسکن همکاری می شود.

کد خبر 22538

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد