همراهی خبرنگاران آذربایجان شرقی با پویش " ایران همدل "

به گزارش روابط عمومی بهزیستی آذربایجان شرقی، مدیر کل بهزیستی استان در بازدید از کارگاه فرچه بافی نابینایان از پیوستن خبرنگاران آذربایجان شرقی به پویش ایران همدل قدردانی کرد.

دکتر صحاف در این بازدید که با حضور معاونان امور مشارکتهای مردمی  و توانبخشی بهزیستی استان، رئیس انجمن صنفی روزنامه نگاران استان و جمعی از خبرنگاران انجام شد، گفت: پویش ایران همدل با مشارکت کلیه دستگاههای حمایتی و مردم خیر و نوع دوست استان از آغاز ماه محرم در کلیه شهرستانهای استان همزمان با سراسر کشور آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
وی اصحاب رسانه را همراهان همیشگی بهزیستی خواند که همواره با قلم خویش به یاری اقشار کم برخوردار تحت پوشش این اداره کل می شتابند و این بار با پیوستن به ایران همدل گره گشای بخشی از مشکلات این قشر شده اند.

ایجاد و تثبیت اشتغال ۷ هزارنفر طی یک سال
مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در بازدید از کارگاه فرچه بافی، این کارگاه را  یکی از ۷ مرکز حرفه آموزی اداره کل بهزیستی استان بیان کرد و گفت: طی یک سال گذشته اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی برای هفت هزار نفر از اقشار تحت پوشش ایجاد تثبیت اشتغال کرده است.
فرگل صحاف با اشاره به اینکه این کارگاه منبع درآمد ۲۲ نفر از نابینایان می باشد افزود: ایجاد چنین کارگاههایی می تواند علاوه بر ایجاد اشتغال برای این قشر، از انزوا، گوشه گیری و افسردگی آنان  پیشگیری کند .
وی با اشاره به اعطای تسهیلات کم بهره ۵۰ میلیون تومانی به کارفرمایانی که معلولان را به کارمی گیرند، اظهار داشت: حمایتهای دیگری از جمله پرداخت سهم بیمه کارفرمایی و خویش فرمایی و جبران کسری کار نیزدر راستای اشتغال اقشار تحت پوشش بهزیستی انجام می شود.
در ادامه بازدید، فرگل صحاف با همه روشندلان شاغل در این کارگاه به گفت‌وگو نشست .

شایان ذکر است تعدادی از خبرنگاران آذربایجان شرقی با اعطای بسته های حمایتی به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال با پیوستن به پویش ایران همدل به یاری محرومان و نیازمندان تحت پوشش بهزیستی شتافتند.

کد خبر 22513

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد