ایران همدل | مردم قزوین به پویش ایران همدل بپیوندند

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: مردم قزوین ، خیرین نیکوکار و هیات‌های مذهبی به پویش ایران همدل جهت تامین کمک هزینه معیشت، اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار، وسایل بهداشتی، درمانی و داروئی مددجویان بهزیستی بپیوندند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان قزوین؛ علیرضا وارثی اظهار داشت: این پویش تحت عنوان «ایران همدل»  از عید سعید غدیرخم آغاز شده تا پایان ماه صفر ادامه دارد از این رو خیرین و هیات های مذهبی می توانند از این فرصت برای اهدای کمک ها به مددجویان بهزیستی بهره ببرند.

وی افزود: مددجویان بهزیستی از لحاظ وضعیت مالی و معیشتی دچار مشکل هستند و شیوع ویروس کرونا این وضعیت را تشدید کرده‌است.

وارثی ادامه داد: مردم همیشه در صحنه استان مانند همیشه می توانند با کمک های نوع دوستانه خویش کمک حال مددجویان باشند و در این طرح همدلانه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه مراکز بهزیستی پذیرای کمک های مردمی است گفت: تمامی نهادها و مراکز بهزیستی در سطح استان قزوین ، آماده دریافت کمک های مادی و اقلام خشک غذائی و نذورات هیات های مذهبی هستند.

وارثی خاطرنشان کرد: شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ و کدهای دستوری #۹*۷*۷۳۳*، #۵*۵*۷۴۱* و #۳۰۰*۷۲۴* راههایی هستند که مردم و خیران نیک‌اندیش می‌توانند حمایت های نقدی خود را نیز به این پویش ملی ارائه کنند.

کد خبر 22486

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد