ضرورت ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی کرمانشاه

جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: کودکان آزار دیده، زنان آزاردیده، افرادی که اقدام به خودکشی کرده و یا قصد خودکشی دارند، زنان و دختران در معرض آسیب دیده، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، افراد بی خانمان، سالمندان و معلولان آزاردیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه های هدف اورژانش اجتماعی به شمار می ورند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، دکتر محمدی جانشین مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از مرکز اورژانس اجتماعی، خانه سلامت دختران، خانه امن زنان، خدمات دهی خط تلفن اورژانس اجتماعی(۱۲۳) و همچنین سامانه مشاوره صدای بهزیستی(۱۴۸۰) بازدید کرد.

در این بازدید معاون امور اجتماعی بهزیستی استان، مسئول دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی، کارشناس مسئول دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی و مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه نیز حضور داشتند.

دکتر محمدی در این بازدید با اشاره به خدمات مهم اورژانس اجتماعی بهزیستی به آسیب دیدگان، اظهار داشت: کودکان آزار دیده، زنان آزاردیده، افرادی که اقدام به خودکشی کرده و یا قصد خودکشی دارند، زنان و دختران در معرض آسیب دیده، کودکان کار و خیابانی، زوجین متقاضی طلاق، افراد بی خانمان، سالمندان و معلولان آزاردیده و سایر افرادی که در شرایط بحرانی و حاد قرار دارند گروه های هدف اورژانش اجتماعی به شمار می ورند.

وی ضمن تقدیر از تلاش های نیروهای اورژانس اجتماعی بهزیستی و فعالیت شبانه روزی آنها، بر ارائه خدمات فوری و تخصصی لازم به افراد آسیب دیده اجتماعی و یا در معرض آسیب تاکید کرد.

کامران علی مددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان کرمانشاه در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی اظهار داشت: مداخله در بحران های فردی، خانوادگی و اجتماعی از جمله فعالیت های اورژانس اجتماعی به شمار می رود.

وی با اشاره به نحوه پذیرش گروه های هدف اورژانس اجتماعی، گفت: افراد خود معرف، شناسایی افراد از طریق تیم های سیار توسط نیروهای متخصص روانشناسی، ارجاعی از خط تلفن ۱۲۳ و معرفی افراد از سوی سایر سازمان پذیرش آسیب دیدگان در این مرکز انجام می پذیرد.

علی مددی بر معرفی خدمات اورژانس اجتماعی به مردم و همچنین استفاده از ظرفیت شرکای اجتماعی و خیرین برای رفع مشکلات و نیازهای حوزه اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

کد خبر 22477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد