پیام تسلیت مدیرکل بهزیستی استان قم بمناسبت درگذشت حاج محمد عرب

در پی درگذشت حاج محمد عرب معاون اسبق وزارت خارجه و رئیس اسبق شورای اسلامی شهرقم، دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزبستی قم با صدور پیامی این مصیبت را تسلیت گفت.

در پی درگذشت حاج محمد عرب معاون اسبق وزارت خارجه و رئیس اسبق شورای اسلامی شهرقم، دکتر مهدی پهلوانی مدیرکل بهزبستی قم با صدور پیامی این مصیبت را تسلیت گفت. متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت ابوالشهید مرحوم آقای حاج محمد عرب و از خیرین و حامیان بهزیستی موجب تالم و تاثر دوستداران ایشان گردید.

ایشان از پیشکسوتان مبارزه و دفاع از انقلاب اسلامی و از ارادتمندان به اهل‌بیت(ع)، شخصیتی انقلابی، خاضع، متعهد، متدین، پدر شهید، رنج‌کشیده تبعید دوران ستم شاهی بودند که به عنوان کوه تجربه و دانایی همیشه مشاوری امین برای مدیران کشوری و استانی محسوب می شدند و از خیرین برجسته و حامیان همیشگی نیازمندان وجامعه هدف بهزیستی به شمارمی رفتند.

اینجانب که سایقه شاگردی و ارادت خاضعانه ای نسبت به ایشان داشته و دارم این مصیبت تأسف بار را به خانواده محترم ایشان، خانواده بزرگ خیرین، مردم شریف قم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان و مصیبت دیدگان مسئلت می‌نمایم.

دکتر مهدی پهلوانی

مدیر کل بهزیستی استان قم

مسئولیت آموزش نظامی سپاه قم، شهردار قم، رئیس شورای شهر قم، فعالیت در سازمان صنایع نظامی ایران، معاونت وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، پایه گذاری دانشکده روابط بین‌الملل وزارت امور خارجه، سفارت ایران در کشور عمان، معاونت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سرکنسولی جمهوری اسلامی ایران در دُبی و... از جمله مسؤولیت‌های وی بود.

حاج محمد عرب که دارای سوابق طولانی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشت امروز در سن ۷۹ سالگی در بیمارستان مسیح دانشوری تهران به دیار باقی شتافت.

کد خبر 22462

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد