در رسانه| توزیع ۳۰ هزار تبلت بین دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی کشور

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۳۰ هزار تبلت بین دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزچهارمحال و بختیاری، معاون مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی امور مجلس سازمان بهزیستی کشور در سفر به شهرکرد با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید گفت: در راستای حمایت از دانش آموزان جامعه هدف بهزیستی ۳۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان زیرپوشش بهزیستی خریداری شده که تا آغاز سال تحصیلی جدید توزیع می‌شود.    توزیع ۳۰ هزار تبلت بین دانش‌آموزان زیر پوشش بهزیستی کشور


  • ذوالفقار یزدان مهر افزود: ارزش هر کدام از این تبلت‌ها ۲۰ میلیون ریال است که براساس اولویت بندی بین دانش‌آموزان توزیع خواهد شد.


یزدان مهر با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳۰ هزار دانشجو زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، گفت:بااجرای پویش «ایران همدل» که از عید غدیرخم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد از دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های زیرپوشش حمایت می‌شود.


وی، کمک به جامعه هدف برای تامین جهیزیه و بسته‌های معیشتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح اعلام کرد که به صورت سراسری در سراسر کشور در حال اجراست.


  • یزدان مهر با اشاره به اهمیت بحث تکمیل دوره‌های دانشگاهی برای توانمندسازی جامعه هدف گفت: در تقاهم نامه‌ای که با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شده است، ۲۵ درصد شهریه دانشجویان زیرپوشش این نهاد را دانشگاه تخفیف می‌دهد و مابقی را بهزیستی پرداخت می‌کند.


وی به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانی که در دانشگاه‌های دولتی مشغول تحصیل هستند اشاره کرد و افزود: حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان یک گام در راستای توانمندسازی است.

کد خبر 22445

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد