پنجاه و هشتمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر (کووید ۱۹) برگزار شد

پنجاه و هشتمین جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیر ( کووید ۱۹) دهم شهریور ماه با حضور مدیرکل و رئیس کمیته بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و اعضای کمیته استان در بهزیستی استان برگزار شد.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان ضمن تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان با اشاره به هوشمندی و فراست مقام معظم رهبری در کسوت زعامت جامعه اسلامی ، در تبیین خط مشی  چگونگی پیروی از پروتکل های کنترل و پیشگیری از کووید -۱۹ در عین تاکید بر برگزاری مراسم عزاداری سومین امام شیعیان ، آنرا فراتر از مرجعیت تقلید یا رهبری صرف یک جامعه قلمداد کردند.
در این جلسه دبیر کمیته شرحی اجمالی از تعداد مددجویان مشکوک ، محتمل و قطعی کووید -۱۹ در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان ارائه و مصادیقی از راه های محتمل ورود ویروس به مراکز تجمعی بهزیستی و طرق پیشگیری از آنرا برشمرد و بر خوداظهاری و غربالگری سخت گیرانه پرسنل تاکید کرد.
افزایش زمان قرنطینه بدو پذیرش در موارد ناگزیر ، از دیگر راهکارهای مطرح شده در این زمینه بود.
تعیین واحدهای قرنطینه حوزه های سه گانه تخصصی ، برگزاری هفتگی کمیته پذیرش با حضور مدیرکل که به بررسی موارد پذیرش شده می پردازد ، دغدغه های موجود در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در ورود و خروج کودکان و نوجوانان واحد های شبه خانواده ، تعیین بهترین راهکار برای نظارت های آنلاین توسط واحد فناوری واطلاعات از سایر موارد مطروحه در این نشست کمیته بودند.

کد خبر 22424

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد