سومین نشست کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی بهزیستی استان

صبح روز دهم شهریور ماه سومین نشست کمیته تخصصی ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با ریاست دکتر حسین نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی استان گیلان و با حضور حجت الاسلام حمید نادم مدیر روابط عمومی بهزیستی گیلان ، مهندس امین حسینی کومله مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان و اعضای ثابت کمیته تخصصی مناسب سازی از قبیل استانداری ، مدیریت و برنامه ریزی ، نظام مهندسی ، بنیاد شهید ، راه و شهرسازی ، شهرداری رشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سالن خزائلی بهزیستی گیلان برگزار گردید.

در این نشست دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی گیلان و دبیر ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان با اشاره بر اهمیت بالای کمیته تخصصی مناسب سازی استان در شناسایی مشکلات و نواقص موجود و انعکاس آنها به ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان و همچنین سایر مسئولین مرتبط تاکید نمودند.و به اهمیت بسیار زیاد مستند سازی و مطالبه گری در خصوص مباحث مرتبط با مناسب سازی اشاره نمودند.

وی افزود : پروژه مناسب سازی کتابخانه مرکزی رشت، با توجه به اهمیت بسیار زیاد آن در ارتقاء سطح فرهنگی جامعه در سطح استان ، خواستار رفع نواقص و ایرادات این پروژه جهت دسترسی سهل معلولین و سالنمدان  و . . . به آن شدند.

مدیرکل بهزیستی گیلان بیان داشت ، لزوم مناسب سازی خیابان پرستار شهر رشت به عنوان خیابان پایلوت در استان بوده که با توجه به استقرار مراکز درمانی ، آموزشی و مسیر دسترسی شهروندان به پارک شهر و همچنین محل استقرار اداره کل بهزیستی گیلان در آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد که این خیابان پس از اصلاح و رعایت دستورالعملهای مناسب سازی می تواند مبنای آموزشی نیز برای عموم جامعه داشته باشد.

وی در ادامه خواستار مساعدت ویژه صدا و سیمای مرکز گیلان بمنظور حضور رابط ناشنوایان در اخبار ساعت ۲۰ شبکه باران و همچنین پخش برنامه های مرتبط با موضوع مناسب سازی جهت آگاه سازی و فرهنگ سازی جامعه شدند.

در پایان جلسه سایر اعضای این کمیته ضمن بررسی و مرور مصوبات جلسات قبل ، نسبت به بحث و تبادل نظر در خصوص مباحث و موارد مطروحه اقدام نمودند.

کد خبر 22418

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد