در رسانه| سبزوار | سه طرح بهزیستی در سبزوار به ثمر نشست

سبزوار- ایرنا- همزمان با پنجمین روز هفته دولت، سه طرح بهزیستی با هزینه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ارائه خدمات به بیماران مزمن روان، سالمندان و کودکان و نوجوانان بی سرپرست در سبزوار به بهره‌برداری رسید.

رییس اداره بهزیستی سبزوار روز پنجشنبه در این مراسم گفت: مرکز روزانه سالمندان تابش با ظرفیت نگهداری ۵۰ سالمند افتتاح شد که در این مرکز خدمات مختلف توانبخشی، پزشکی، پرستاری و ورزشی به سالمندان ارائه می‌شود.
مرضیه کسرایی فر افزود: همچنین مرکز مراقبتی و نگهداری بیماران مزمن روان با ظرفیت ۳۵ بیمار به عنوان دومین مرکز در خراسان رضوی در این شهرستان آغاز به کار کرد که انواع خدمات درمانی و مراقبتی در این مرکز به بیماران ارائه می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر آن موسسه خیریه خانه کودکان و نوجوانان "بهار مهربانی سربداران" ویژه نگهداری دختران ۱۳ تا ۱۸ سال نیز با ظرفیت ۲۰ نفر راه‌اندازی شد.
رییس اداره بهزیستی سبزوار گفت: خدمت رسانی به گروه‌های مختلف دارای معلولیت و توسعه برنامه‌های توانبخشی و توانمندسازی متناسب با نیازهای روز جامعه از مهمترین اولویت‌های سازمان بهزیستی برای تحقق سلامت و رفاه اجتماعی است.
هم اکنون ۳۰ هزار مددجو در قالب ۱۲ هزار خانوار زیرپوشش خدمات بهزیستی سبزوار هستند.

کد خبر 22414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد