۸۹ موسسه و مرکز غیردولتی با مجوز بهزیستی در شهرستان شاهرود فعالیت می کنند

مسعود جهانسیر گفت : در حال حاضر ۸۹ موسسه و مرکز غیردولتی با مجوز اداره کل بهزیستی استان سمنان و تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان به جامعه هدف بهزیستی در شهرستان شاهرود ارائه خدمت می کنند.

مسعود جهانسیر معاون مدیرکل و رئیس اداره بهزیستی شهرستان شاهرود ضمن بیان این مطلب که هم اکنون ۲۱ موسسه خیریه و ۲ موسسه انتفاعی با مجوز بهزیستی در شهرستان شاهرود فعالیت دارند و در بخش مراکز غیردولتی در حوزه امور اجتماعی ۳۷ مرکز شامل ۳۱ مهدکودک،۲ کلینیک مددکاری اجتماعی و ۴ مرکز شبانه روزی نگهداری کودکان بی سرپرست در حال ارائه خدمت به جامعه هدف بهزیستی شهرستان می باشند ابراز داشتند : بخش قابل توجهی از خدمات سازمان بهزیستی توسط موسسات و مراکز غیردولتی انجام می شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۰ مرکز غیردولتی در حوزه توانبخشی افزود: بیش از سه هزار و ۳۰۰ معلول تحت حمایت اداره بهزیستی شهرستان شاهرود می باشند که از خدمات این مراکز بهره می برند.

جهانسیر یادآور شد:۷ مرکز بهبودی اقامتی،۲ مرکز سرپائی درمان اعتیاد،۳ مرکز مشاوره ژنتیک، ۱ مرکز کاهش آسیب و ۶ مرکز مشاوره در حوزه معاونت امور توسعه پیشگیری اقدامات موثری را در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و پیشگیری از معلولیت ها انجام می دهند.

این مقام مسئول ضمن بیان اینکه همکاری مراکز غیردولتی با بهزیستی باعث افزایش رضایت مندی جامعه هدف شده است افزود : از جمله سیاست های سازمان بهزیستی کشور در جهت ارائه خدمات مطلوب تر و گسترش دولت الکترونیک در کشور راه اندازی مراکز مثبت زندگی است که این اداره با اعطای ۶ مجوز مرکز مثبت زندگی در شهرستان در راه نیل به این مهم گام برمی دارد.

کد خبر 22396

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد