در رسانه|عزاداران نذورات عام خود را به پویش ایران همدل تحویل دهند

ایلام_ ایرنا_ مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به راه‌اندازی پویش ایران همدل از عموم مردم عزادار حسینی درخواست می‌شود در صورتی که نذورات عام در این ایام دارند به صورت خشکیا نقدی آن را در قالب پویش ایران همدل برای کمک به نیازمندان اهدا کنند.

زهرا همتی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: اهدا نذورات به نیازمندان در واقع به هدفمند شدن نذورات منجر و موجب شده به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی از عموم عزاداران حسینی دعوت کرد تا نذورات عام خود را با تحویل به طرح پویش ایران همدل ان را به مددجویان و نیازمندان برسانند.

به گفته همتی، این پویش از عید سعیدغدیر تا پایان ماه صفر با شعار "از همدیگر گره گشایی کنیم" با هدف تامین کمک هزینه معیشتی ، اقلام کمک آموزشی دانش آموزان و دانشجویان و وسایل بهداشتی و درمانی مددجویان اجرا می شود.

وی راه های همدلی در این پویش را واریز کمکهای نقدی به شماره کارت 6277-6077-7777-7777، نرم افزارهای هف هشتاد، آپ، سکه، ۷۲۴، تاپ، همراه کارت، ستاره یک، کیپاد، صاپ، فون پی، پات، سیگنال و کد دستوری# ۱۴* عنوان کرد.

وی همچنین جمع آوری کمک های غیر نقدی شامل اقلام و جیره‌های خشک غذایی و نذورات هیأت‌های مذهبی و خیرین محترم توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها اعلام کرد.

کد خبر 22354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد