مهدیشهر | پرداخت ۱۹ مورد کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی در نمایندگی شهمیرزاد

عقیلی گفت : در حوزه توانبخشی و اجتماعی ۱۵۳ پرونده تشکیل شده است و تعداد  ۲۸ مستمری بگیر در حوزه توانبخشی ،  ۱۱  مستمری بگیر در حوزه اجتماعی را تحت حمایت داریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان  داود عقیلی  مسئول نمایندگی بهزیستی  شهمیرزاد  گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این نمایندگی ارائه کرد.

عقیلی گفت : نمایندگی شهمیرزاد از سال ۱۳۶۰ فعالیت خود را آغاز کرده است و از جمله خدمات این نمایندگی  پرداخت کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی پرداخت کمک هزینه ازدواج، پرداخت کمک هزینه لوازم توانبخشی پرداخت کمک هزینه توسعه اشتغال روستایی، پرداخت کمک هزینه مناسب سازی، پرداخت حق بیمه خویش فرمایی، پرداخت کمک هزینه درمان و... می باشد.

همچنین ایشان  اظهار داشتند که در حوزه توانبخشی و اجتماعی ۱۵۳ پرونده تشکیل شده است و تعداد  ۲۸ مستمری بگیر در حوزه توانبخشی ،  ۱۱  مستمری بگیر در حوزه اجتماعی ،  ۶۳ مورد  مددجوی برخوردار از افزایش یارانه توانبخشی   و  ۱۲ مددجوی برخوردار از افزایش یارانه اجتماعی را تحت پوشش داریم.

ایشان در ادامه : خدمات ارائه شده در سال ۹۸ و سه ماهه اول سال ۹۹ را به پرداخت ۹ مورد کمک هزینه لوازم توانبخشی ، پرداخت ۱۹ مورد کمک هزینه تحصیلی دانش آموزی و دانشجویی  پرداخت ۲ مورد کمک هزینه ازدواج به ارزش ، پرداخت  ۷ کمک هزینه توسعه اشتغال روستایی ، پرداخت ۱۰  کمک هزینه مناسب سازی ، پرداخت  ۵ مورد کمک هزینه درمان ، پرداخت  ۷ مورد حق بیمه خویش فرمایی ، پرداخت  ۷۹ کمک هزینه موردی تامین معیشت و پرداخت ۶  مورد کمک هزینه بابت پیشگیری و درمان بیماری کرونا بیان داشتند  .

ایشان با بیان این مطلب که با پیگیری های صورت گرفته و با همراهی و همدلی خیرین شهرستان نمایندگی شهمیرزاد توانسته است تعداد ۳۵۸ بسته معیشتی را به جامعه هدف خود تحویل نماید افزودند : ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه و زحمات بی دریغ همکاران گرامی در امر خدمت رسانی ، آرزوی ما تحقق هر چه بیشتر رسالت سازمان بهزیستی در خصوص خدمت رسانی به جامعه هدف  می باشد.

کد خبر 22289

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد