قدرت خرید ما در شرایط اقتصادی امروز 45 درصد کاهش یافته است*

مدیر کل بهزیستی فارس در دیدار با نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی مجمع نمایندگان فارس 

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، مدیرکل بهزیستی فارس در دیدار با سخنگوی مجمع نمایندگان فارس از کاهش قدرت خرید بهزیستی در شرایط اقتصادی امروز بویژه در حوزه توانبخشی خبر داد. 
محمد صادق کشفی نژاد با بیان اینکه علی رغم افزایش اعتبار بهزیستی در حوزه توانبخشی قدرت خرید ما کاهش یافته است، اظهار داشت : شرایط فعلی اقتصاد و افزایش قیمت ها باعث شده تا نتوانیم به طور کامل پاسخگوی نیازهای جامعه هدف باشیم. 
وی با تاکید بر اینکه سازمان بهزیستی به همراهی صاحبان فکر  و تصمیم نیاز دارد، تصریح کرد : پیامدهای اجتماعی و گسترده آسیب های اجتماعی و تاثیر آن در کل جامعه نیازمند نقشه راه دقیق و همراهی صاحبان فکر و تصمیم برای مقابله منطقی و تلاش برای پیشگیری و شیوع ان است. 

*کار بهزیستی مصداق دل بدست آوردن است*

نماینده مردم شهرستانهای ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون اجتماعی در این نشست که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، با تاکید بر اهمیت کار بهزیستی و ارزشمند بودن فعالیت های این سازمان، تصریح کرد : فعالیت های بهزیستی تلاش برای زیستن بهتر است که انصافا کاری ارزشمند و مرکز ثقل و تمرکز انسانیت است. 
مجید انصاری سخنگوی مجمع نمایندگان استان فارس با اشاره به اینکه تلاش برای خدمت به جامعه هدف بویژه افراد با شرایط خاص، خاطر نشان کرد : این اقدامات و تلاش مصداق بارز دل بدست آوردن برای جلب رضایت بندگان خدا و در نهایت پروردگار متعال است.

کد خبر 22284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد