اصفهان| افتتاح سی و چهارمین کلینیک مددکاری اجتماعی استان

همزمان با گرامیداشت هفته بهزیستی، دوازدهمین کلینیک مددکاری اجتماعی شهرستان اصفهان با حضور معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان اصفهان، « مجتبی ناجی» در آیین افتتاح کلینیک های مددکاری اجتماعی «حافظ» و «صبا» در شهرستان اصفهان ابراز داشت: واگذاری خدمات به بخش خصوصی در جهت استفاده از پتانسیل تخصصی این بخش و افزایش نقش نظارتی با کاهش تصدی گری ها از اهداف چندسال اخیر بهزیستی بوده است.

وی افزود: در حوزه امور اجتماعی، خدمات مددکاری اجتماعی در سطوح مختلف فردی و گروهی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش ارتقای سلامت اجتماعی با افزایش ضریب نفوذ کلینیک های مددکاری اجتماعی در چند سال اخیر شیب قابل قبولی داشته است.

ناجی گفت: خدمات مددکاری اجتماعی در سطوح فردی، گروهی و جامعه‌ای، انجام فعالیت‌های قادرسازی، توانمندسازی و پیشگیرانه، تسهیل در ارتباط با منابع اجتماعی، برنامه‌ریزی و انجام مداخلات و ارائه مشاوره مددکاری فردی، تعامل با سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌ها جهت انجام امور مددکاری اجتماعی و ایجاد تعامل با سایر موسسات دولتی و غیر دولتی از مهمترین وظایف کلینیک های مددکاری اجتماعی است.

خاطر نشان می گردد با افتتاح کلینیک های مددکاری اجتماعی «حافظ» و «صبا»، تعداد کلینیک های مددکاری اجتماعی در شهرستان اصفهان به دوازده و در استان به سی و چهار کلینیک رسید.

کد خبر 2226

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد