استفاده از توان علمی متخصصان در برنامه های کمیته فرهنگی پیشگیری مبارزه با مواد مخدر

تاکید کمیته فرهنگی پیشگیری بر تخصیص اعتبار بیشتر و ویژه برای کار فرهنگی پیشگیری مبازه با مواد مخدر و استفاده از توان علمی متخصصان در این امر است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان دومین جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در سال ۹۹ با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری فیزیکی برگزار شد.

این جلسه به ریاست علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان  و به دبیری علی اکبر ابراهیمی کارشناس فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر و با حضور کلیه اعضاء در ستاد شورای هماهنگی استان سمنان برگزار شد.

مدیر کل  بهزیستی  و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر  استان در ابتدا ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان  حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام)  و یاران با وفایش  یاد و خاطره شهیدان شاخص هفته دولت رجایی و باهنر را گرامی داشت.

ایزدپور سپس از زحمات اعضاء شورای هماهنگی و معاون توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان سمنان تقدیر و تشکر کرد.

ایزدپور گفت:  با تأسی از ویژگیهای والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت و تلاش مضاعف  زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور در حیطه های مختلف فراهم می شود.

مدیر کل بهزیستی و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری استان سمنان در ادامه گفت: کمیته فرهنگی پیشگیری شورای  مبارزه با موادمخدر استان نیز در راستای اعتلای اهداف نظام اسلامی در صدد پیگیری اجرای بهتر برنامه های کمیته فرهنگی پیشگیری در سطح استان است.

ایزدپور تعامل و همکاری بین دستگاههای اجرایی را در خصوص اجرای بهتر برنامه های فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر را در اجرای بهتر برنامه ها موثر دانست و در این خصوص با تاکید بر حساسیت و اهمیت نقش و وظایف برخی دستگاهها مانند آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان اظهار داشت : بی شک تربیت نسل آینده و جوانان و ایجاد فضای سالم آموزشی و  فراغت  در پیشگیری از بسیاری از آسیبها و استحکام خانواده  تاثیر گذار است و علی الخصوص در ایام کرونایی باید سعی شود تا حد توان و با استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی مانند سامانه شاد در تقویت و آموزش نسل آینده این کشور قدم های موثری برداشت.

مدیر کل تصریح کرد: با مقایسه در بخش درمان و فرهنگی پیشگیری از اعتیاد متوجه می شویم که اعتبار خرج شده در حوزه درمان بیش از حوزه فرهنگی پیشگیری است و یکی از عوامل و پایه های اساسی پیشرفت کار فرهنگی پیشگیری در حوزه اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تغییر نگاه و رویکرد در این بخش است و تاکید کمیته فرهنگی پیشگیری بر تخصیص اعتبار بیشتر و ویژه برای کار فرهنگی پیشگیری مبازه با مواد مخدر و استفاده از توان علمی متخصصان در این امر است و آنچه که در این بخش از اهمیت ویژه تری برخور دار است توجه ویژه به پژوهشها ی تخصصی در این امر است.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان و رئیس کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان در پایان ضمن قدردانی از اعضاء حاضر در جلسه بیان داشت: کمیته فرهنگی پیشگیری شورای مبارزه با مواد مخدر استان همواره از انتقادات و پیشنهادات سازنده در جهت رشد و پیشرفت خدمات در این حوزه استقبال می کند.

 

کد خبر 22234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد