۵۳ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت بهزیستی شهرستان لردگان واگذار شد

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور معاون مشارکتهای مردمی، موسسات غیر دولتی، توانمندسازی و امور مجلس سازمان بهزیستی کشور 53 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی لردگان واگذار شد.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال وبختیاری گفت:  برای ساخت این واحدهای مسکونی 594 میلیون تومان کمک هزینه از سوی بهزیستی پرداخت شده است.
معصومه محمدی در آیین افتتاح مسکن مددجویان بهزیستی، با اشاره به اینکه از این تعداد 33 مورد طبق تفاهم‌نامه سه جانبه بین سازمان بهزیستی، بنیادمسکن انقلاب اسلامی و بنیاد مستضعفان احداث شده است، افزود: در این هفته 19 مسکن روستایی به خانواده‌های تک معلول سرپرست خانوار و زنان سرپرست خانوار نیز تحویل داده می‌شود.
وی اظهارداشت: پارسال 200 مددجوی این نهاد با استفاده از تسهیلات مسکن محرومان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی معرفی شدند که از این تعداد  60 نفر تائید و به بانک معرفی شدند.
به گفته وی ، برای ساخت واحدهای مسکونی خانواده‌های دارای ۲ معلول در مناطق شهری بیش از ۶۰۰میلیون ریال و در مناطق روستایی ۳۶۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض از سوی سازمان بهزیستی و همچنین تسهیلات ارزان قیمت بنیاد مسکن، اختصاص داده شده است.
محمدی گفت: برای ساخت مسکن خانواده‌های تک معلولی نیز ۱۰۰میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و همچنین تسهیلات ارزان قیمت بنیادمسکن، اختصاص داده می‌شود.
نماینده مردم شهرستان لردگان و خانمیرزا در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره حجم بالای محرومیت در این 2 شهرستان افزود: جذب اعتبارات در حوزه اشتغال و مسکن برای مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان ضروری است.
حسین بامیری افزود: تامین مسکن برای جامعه هدف در این شهرستان نیاز به حمایت نهادهای حمایتی و همچنین کمک خیران دارد که باید در این راستا از تمام ظرفیت برای محرومیت زدایی استفاده کرد.
وی به مطالبات مردم این 2 شهرستان در راستای محرومیت زدایی تاکید کرد و گفت: باید تمام امکانات برای رفع مشکلات مردم این شهرستان بسیج کرد.
کد خبر 22232

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد