تهران|  6 مرکز خدمات بهزیستی در شهرستان قدس افتتاح شد

6 پروژه و مرکز بهزیستی و توان بخشی شهرستان قدس با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان قدس، مدیرکل و معاونین بهزیستی استان تهران و روسای ادارات شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان قدس، این شش پروژه شامل دفترجامع انجمن معلولین جسمی حرکتی، مرکز مشاوره و خدمات روان بخشی و مرکز شبانه روزی اعصاب و روان آقایان ،مرکز اقامتی درمان افراد با اختلال سوءمصرف مواد، مرکز شبانه روزی اعصاب و روان بانوان و مرکز روزانه توان بخشی کودک کم شنوا بود.
در این مراسم داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در هفته بهزیستی درکل استان تهران ۳۰ مرکز تحت پوشش بهزیستی با ورود بخش خصوصی احداث و راه اندازی و به متقاضیان خود خدمات کمی و کیفی ارائه می دهند.
وی با اشاره به افتتاح اولین مرکز نگهداری بیماران اعصاب و روان بانوان در قدس افزود: در سطح استان ۳۷ مرکز نگهداری و درمان بیماران مزمن خانم وجود دارد که امروز اولین مرکز آن در شهر قدس افتتاح شد.
این مسوول با بیان اینکه خانواده های دارای سرپرست معلول تنها مستمری دریافت می کردند؛ تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۱۸۷ هزار نفر و ۱۴ هزار نفر در سطح استان تهران بر اساس بعد خانوار مستمری دریافت می کنند که از ماه آینده عملیاتی خواهد شد .
مدیرکل بهزیستی استان تهران بیان داشت: در سال گذشته افزایش سه و نیم برابری مستمری افراد تحت پوشش را داشتیم و ۳۰ هزار نفر از زنان سرپرست خانوار به لیست مستمری بگیران اضافه شد و در سال ۹۸ نیز با وجود مشکلات موجود ۲۰ درصد افزایش مستمری را خواهیم داشت .
بیات نژاد در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۴۰ هزار فرد دارای معلولیت، بیش از ۱۲ هزار نفر زن سرپرست خانوار و بیش از ۱۷۰۰ فرزند تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران هستند.

کد خبر 2223

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد