درخشش بهزیستی استان در ارزیابی نظامنامه نظارتی شش ماهه دوم سال 98سازمان بهزیستی کشور

به گزارش روابط عمومی بهزیستی اردبیل مدیرکل بهزیستی استان در رابطه با ارزیابی شاخص های اختصاص و عمومی نظامنانه نظارتی سازمان و کسب موفقیت های این اداره کل در جریان شش ماهه دوم سال 98 گفت : در ارزیابی سازمان بهزیستی از عملکرد شش ماهه دوم ۱۳۹۸ حوزه های معاونت توانبخشی، حوزه مدیریت، معاونت پیشگیری، معاونت اجتماعی و معاونت مشارکت‌های مردمی و پشتیبانی رتبه‌های عالی و خوب را به خود اختصاص دادند.

ستاری تصریح کرد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته دفاتر تحول اداری ، زنان و خانواده ، پیشگیری و درمان اعتیاد موفق به کسب رتبه اول نظامنامه نظارتی در بین استانهای کشور و امور آموزش هم رتبه دوم شده است .همچنین دفتر اشتغال و مسکن نیز رتبه عالی را در بین استانهای دیگر بدست آورده است .

دکتر ستاری در بخش دیگر از سخنان خود فعالیتهای سازمان بهزیستی را در قبال افراد جمعیت هدف مثبت ارزیابی کرده و بر لزوم تلاش ها و تدوام و استمرار ارائه خدمات مطلوب به آحاد جامعه و نیز شفاف سازی فعالیتها تاکید کرد .

وی همچنین اظهار داشت :خوشبختانه در سایه تلاشهای خوب همکاران متعهد و دلسوز امسال هم رتبه ای خوبی عاید استان شده است که جا دارد از همه عزیزانی که در این زمینه همت کرده بودند قدردانی شود .

وی خاطر نشان ساخت : در سطح بندی نتایج ارزابی نظامنامه نظارتی شش ماهه دوم سال 98 ، حوزه های معاونت توانبخشی ، امور اجتماعی و توسعه پیشگیری موفق به کسب رتبه های عالی این بخش از نتایج شده است .

این مسئول ادامه داد : حوزه های دفاتر مشارکت های مردمی و اشتغال ، فناوری اطلاعات و دبیرخانه مناسب سازی هم رتبه های خوب را در کارنامه خود در بین استانهای دیگر به ثبت رسانده اند .

ستاری اظهار امیدواری کرد : با توجه به گستردگی خدمات و تنوع فعالیتها در ساختار سازمان بهزیستی ، امیدوارم تلاشهای تمامی دست اندرکاران در خدمات دهی به نیازمندان جامعه منتج به جامعه ای سالم ، با نشاط و پویا واقع شود .

کد خبر 22220

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد