دیدار رئیس بهزیستی علی آباد با فرماندار این شهرستان

نشست ریاست اداره بهزیستی با مهندس سوخته سرایی_فرماندار علی آبادکتول در راستای ارتقا معیشت مددجویان تحت پوشش و تعامل و همکاری مطلوب و سازنده دو دستگاه برگزار شد.

دراین جلسه که صبح امروز سه شنبه ۴شهریورماه مصادف با سومین روز هفته دولت در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد ،دو طرف بر تعامل و همکاری دوجانبه تاکید کردند.

ریاست بهزیستی علی آباد دراین دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات  بهزیستی شهرستان علی آباد کتول در سالهای اخیر و ارائه مسائل و چالشهای موجود گفت؛  در حال حاضر بیش از ۴هزار مددجو تحت پوشش سازمان بهزیستی در این شهرستان هستند که ازین تعداد،  نزدیک به ۲هزار و ۷۰۰ نفر مستمری بگیر و ۵۰۰ مددجوی دیگر واجد شرایط پشت نوبت دریافت مستمری  هستند.

خانم پلنگی افزود؛ در معاونت توانبخشی با اولویت معلولین جسمی_حرکتی، ذهنی و اعصاب و روان ، بینایی و شنوایی هم اکنون ۵۲مرکز غیر دولتی در حال خدمت رسانی در بخش خصوصی هستند .

وی در ادامه خاطر نشان ساخت؛  در واحد اجتماعی برای۱۶۵نفر از زنان سرپرست خانوار و کودکان امداد بگیر خدمات مستمری پرداخت میشود و درحال حاضر ۲مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست تحت نظارت این اداره در شهرستان درحال فعالیت است

رئیس بهزیستی علی آباد در ادامه از فعالیت ۸ موسسه و مرکز خصوصی تحت نظارت در حوزه پیشگیری با رویکردهای آموزشی و اجتماع محور در محلات آسیب خیز و در معرض آسیب خبر داد و گفت؛ در حوزه پیشگیری از اعتیاد نیز ۴مرکز بهبود و بازتوانی اعتیاد برای افراد مصرف کننده ای که آمادگی و شرایط ترک را دارند اقدامات درمانی و بازتوانی ارائه می شود

کد خبر 22194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد