دیدار مدیر کل بهزیستی استان  با سرپرست و خبرنگاران نمایندگی روزنامه اطلاعات در کرمان

در ادامه دیدارهای مدیر و معاونین تخصصی بهزیستی با اصحاب رسانه به منظور تجلیل از همکاری آنان در آگاه سازی جامعه عباس صادق زاده مدیر کل و همراهان با حضور در دفتر نمایندگی روزنامه اطلاعات در استان کرمان با سرپرست و خبرنگاران این نمایندگی دیدار وگفت و گو کرد .


به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان، عباس صادق زاده مدیر کل در این نشست به نقش اساسی و مهم رسانه ها در افزایش سطح آگاهی عمومی جامعه از نسبت به مسائل روزفرهنگی - اجتماعی اشاره کرد  و افزود :  اثری که روزنامه  با سابقه ای همچون اطلاعات در ذهن وخاطره مردم باقی گذاشته نشان از قدمت و قدرت نفوذ این روزنامه است . اطلاعات و رسانه های از این نوع در کوتاه مدت و بلند مدت بر آگاهی بخشی به جامعه تاثیر چشمگیری دارند .

تشریح سامانه ملی فرزندخواندگی از دیگر موضوعات بود که به آن پرداخته شد و صادق زاده تشریح کرد : سامانه هایی چون فرزندخواندگی با هدف شفاف سازی طراحی شده که اگر اشکلاتی هم داشته باشد رفع می شود .

مناسب سازی موضوع دیگری بود که مدیرکل بهزیستی تنها راه رعایت اصول مناسب سازی را فرهنگ سازی دانست و گفت : به هر حال باید اهمیت مناسب سازی در نگاه و باور مردم و مدیران نهادینه شود .

در پایان این نشست ،  مدیر کل بهزیستی استان کرمان با اهدا لوح سپاس از سرپرست نمایندگی روزنامه اطلاعات در کرمان  و خبرنگاران قدردانی کرد و امین پوریزدانپناه سرپرست نمایندگی ، روزنامه های جلد شده  سال ۱۳۳۵ اطلاعات را به مدیرکل بهزیستی هدیه داد .

                

گفتنی است  در حاشیه این دیدار ، مدیرکل بهزیستی استان کرمان به همراه علیرضا وحید زاده معاون اجتماعی ، علیرضا احمدی پور معاون توانبخشی و افسانه قاضی زاده رئیس روابط عمومی از انتشارات روزنامه اطلاعات بازدید کرد .
 
                                       

کد خبر 22192

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد