گلوگاه| واحد مسکونی ویژه خانواده دارای دو عضو معلول واگذار شد

در دومین روز از هفته دولت با حضور امام جمعه ، فرماندار و معاون توانمندسازی و مسکن بهزیستی استان و جمعی از مسئولین شهرستان گلوگاه یک واحد مسکونی به خانواده دارای دوعضو معلول شهری واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران،  علاالدینی معاون توانمندسازی و مسکن بهزیستی مازندران ضمن قدردانی  از حضور امام جمعه و فرماندار و مسئولین دستگاههای اجرایی و تلاشهای ریاست و کارکنان  بهزیستی شهرستان با تاکید بر اینکه اولویت در احداث بناها برای خانواده هایی است که بیش از ۲ معلول دارند ، گفت : خانواده های تک معلول، خانم های بی سرپرست و بد سرپرست هم می توانند از طرح مسکن بهزیستی استفاده کنند.

معاون مسکن و توانمندسازی بهزیستی استان با اعلام این که پارسال تقریبا دو برابر ظرفیت استانی مسکن مددجویی ساخته و تکمیل شد ، افزود : در مجموع باید حدود ۳۶۰ واحد مسکونی پارسال ساخته می شد که با همکاری اداره کل بهزیستی مازندران و سایر دستگاه های مرتبط حدود ۶۷۰ واحد احداث شد که از این تعداد ۴۰۰ واحد به خانواده های دارای ۲ معلول و بیشتر تحویل شد.

وی با اشاره به تعهد بهزیستی برای ساخت 400 واحد مسکونی در سال جاری افزود: تمامی ۴۰۰ در سال جاری ساخته و تحویل مددجویان شد ضمن اینکه در هفته دولت 40 واحد دیگر نیز آماده واگذاری است. 

کد خبر 22173

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد