در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با مدیرکل بهزیستی فارس مطرح شد

لزوم ارتباط بیشتر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بهزیستی برای تبادل اطلاعات، مشورت و شناخت پیچیدگی های جرائم


لزوم ارتباط بیشتر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بهزیستی برای تبادل اطلاعات، مشورت و شناخت پیچیدگی های جرائم

در دیدار فرمانده نیروی انتظامی فارس و مدیر کل بهزیستی به مناسبت هفته دولت بر لزوم تعامل و ارتباط بیشتر معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و بهزیستی فارس برای شناخت جرائم و تبادل اطلاعات تاکید شد. 

*80 درصد پرونده های ارجاعی به واحد مشاوره نیروی انتظامی  حل می شود*

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی فارس، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در دیدار با مدیرکل بهزیستی فارس از حل و فصل شدن 80 درصد پرونده های ارجاعی به واحد مشاوره نیروی انتظامی خبر داد.
سردار رهام بخش حبیبی با بیان اینکه با تغییر و رشد جرائم، پیچیدگی های و نوع آن نیز تغییر می کند، اظهار داشت : برای شناخت پیچیدگی های جرائم و روشهای مقابله با آنها می بایست بهزیستی و معاونت اجتماعی نیروی انتظامی به طور مستمر با یکدیگر ارتباط داشته و از تجارب هم استفاده و تبادل اطلاعات نمایند.

*موافقت نیروی انتظامی با تامین امنیت کارشناسان اورژانس اجتماعی و استقرار خودروهای اورژانس در میادین و معابر پرتردد*

فرمانده نیروی انتظامی با درخواست اداره کل بهزیستی مبنی بر تامین امنیت کارشناسان اورژانس اجتماعی در موارد حساس و خطرناک و استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی در میادین و معابر پرتردد با هدف معرفی این خدمت به شهروندان و خدمات بهتر به جامعه هدف موافقت کرد. 
محمد صادق کشفی نژاد این دیدار با تقدیر از همراهی و همکاری نیروی انتظامی از حذف جمع آوری کمک های نقدی خیریه های تحت پوشش بهزیستی خبر داد و افزود : حذف دریافت کمک های نقدی با هدف جلوگیری از سواستفاده انجام و به همه خیریه های تحت پوشش نیز ابلاغ شده است.

کد خبر 22164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد