چهارمین کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان برگزار شد

 معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری همدان گفت: توانمندسازی

مصطفی آزادبخت  در چهارمین کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اعضای که با محوریت کاهش آسیب های اجتماعی خودکشی و.. برگزار شد گفت: تاثیر آموزش‌ در کاهش آسیب های اجتماعی غیر قابل انکار است و در این باره آموزش‌ ساکنان حاشیه شهرها و روستاها بیشتر باید مد نظر قرار گیرند.

وی خواستار تدوین برنامه اقدام و عمل در زمینه آسیب های اجتماعی بخصوص خودکشی شد و افزود: دستگاههای همکار در حوزه آسیب های اجتماعی ضمن معرفی نماینده تام الاختیار به وظایف خود در این زمینه عمل کنند. 

مدیرکل بهزیستی استان همدان نیز ضمن تشریح برنامه پیشنهادی کاهش آسیب خودکشی گفت:  اجرایی کردن این برنامه نیازمند همکاری و همراهی همه دستگاههاست. 

حمیدرضا الوند به مشکلات معلولان در زمینه بهداشت و درمان از جمله مشکلت دهان و دندان، مناسب سازی نشدن اکثر مراکز درمانی خصوصی و... اشاره کرد و گفت: مناسب سازی قبل از آنکه نیازمند یک اقدام اجرایی باشد نیازمند عزم همگانی است چرا که ابتدا باید مناسب سازی در فرهنگ عامه گشترش یابد. 

 الوند تسهیل، توسعه و گسترش زمینه های اشتغال جامعه هدف و تامین مسکن مددجویان، تخصیص اعتبارات اشتغال، تعهدات انجام شده و اشتغال های ایجاد شده از اعتبارات تبصره ۱۶، اشتغال روستایی و...، مسکن های تهیه شده برای خانواده های دارای دو عضو معلول و سایر مددجویان و اعتبارات و...  را از اقدامات بهزیستی برای جامعه هدف برشمرد و گفت: بخش قابل توجهی از معلولین واجد شرایط در این سالها دارای شغل و مسکن مناسب شده اند. 

کد خبر 22102

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد