نجف آباد| افتتاح 144 پروژه بهزیستی نجف آباد در اولین روز هفته دولت

همزمان با اولین روز از هفته دولت، پروژه های بهزیستی شهرستان نجف آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی  به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، در اولین روز از هفته دولت با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نجف آباد، معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد، معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه نجف آباد و رئیس اداره بهزیستی نجف آباد، پروژه های بهزیستی شهرستان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح مرکز مشاوره هنر زندگی، علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان نجف آباد، ضمن عرض خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبداله الحسین علیه السلام، در خصوص پروژه های قابل افتتاح گفت: امروز چهار مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی، ۳۱ مهدکودک، ۸ واحد مسکونی مددجویی و ۱۰۱ طرح اشتغال زایی به بهره برداری می رسد.  

وی افزود: برای این پروژه ها مبلغ ۶۵/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال توسط بخش دولتی و غیر دولتی هزینه شده است.

در ادامه این برنامه معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد با اشاره به فعالیت های خیرخواهانه و نقش خیریه ها در ارائه خدمات بهتر بویژه خدمات روانشناختی به جامعه، گفت: بهزیستی با ارائه برنامه ها و خدمات تخصصی بویژه در حوزه مشاوره و امور روانشناختی، نقشی بی بدیل در کاهش آسیب های اجتماعی دارد.

سمیه کریمی معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان نیز در این جلسه در خصوص رویکرد بهزیستی در خصوص کمیت و کیفیت مراکز مشاوره سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با تلاشی که خیرین در راستای سلامت روان دارند، بتوان جامعه ای سالمتر ایجاد کرد و گام های موثری در روند ارتقاء سطح سلامت روان اجتماعی جامعه برداشت.

لازم به ذکر است که مرکز مشاوره هنر زندگی به عنوان بیست و یکمین مرکز مشاوره شهرستان با کمک خیر بزرگوار مرحوم منزه و خانواده گرامی ایشان ایجاد شده که در اختیار انجمن خیریه معلولین شهرستان نجف آباد قرار گرفته تا بصورت خیریه و در راستای ارتقای سلامت روان معلولین قدم بردارد.  
 

کد خبر 22097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد