۲ هزارو ۴۸۷ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی در زنجان احداث شد

زنجان | ایرنا – مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای نهضت تامین مسکن برای مددجویان در این استان، تاکنون ۲ هزارو ۴۸۷ واحد مسکونی احداث و تحویل مددجویان شده است.


محمد محمدی قیداری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تامین مسکن برای خانوارهای دارای ۲ معلول و بیشتر، اولویت اصلی بهزیستی است، افزود: در مناطق شهری استان ۱۰۷ خانوار واجد این شرایط وجود دارد که برای ۹۰ درصد آنان مسکن احداث و تحویل شده است.

وی ادامه داد: در مناطق روستایی استان نیز ۱۵۳ خانوار دارای ۲ معلول و بیشتر شناسایی شده است که ۱۴۹ مورد قرارداد احداث مسکن برای آنان منعقد شده است و ساخت ۱۳۲ واحد مسکونی در مرحله پایان کار قرار دارد.

محمدی با بیان اینکه احداث مسکن برای خانوارهای ۲ معلول و بیشتر با مشارکت بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان و بهزیستی انجام می شود، گفت: در سال جاری برای تامین ودیعه مسکن مددجویان مستاجر، پرداخت هایی نیز به صورت بلاعوض از سوی بهزیستی انجام شده است.

به گزارش ایرنا، ۲۸ هزارو ۴۹۸ خانوار در استان زنجان تحت پوشش بهزیستی هستند که از این تعداد ۱۸ هزار و ۴۳۶ خانوار معادل ۶۵ درصد مستمری بگیر بوده و ۳۵ درصد مابقی نیز از سایر خدمات این سازمان استفاده می‌کنند.

کد خبر 22063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد