پیام تبریک رئیس بهزیستی  شهرستان خاش به مناسبت آغاز هفته دولت

ادریس تمندانی رئیس بهزیستی شهرستان خاش با صدور پیامی، آغاز هفته دولت را به تمامی مسئولین، کارکنان و خدمتگزاران دولت تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان خاش؛ ادریس تمندانی رئیس بهزیستی  شهرستان خاش در پیامی، تعهد صادقانه و خدمت خالصانه در مسیر خدمت را اصلی مهم و استوار در میان کارکنان و زحمت کشان دستگاه ها و ادارات عنوان کرد و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان دولت، رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی مسئولین و خدمتگزاران دولت محترم تبریک گفت.

بنا بر این گزارش؛ متن پیام رئیس بهزیستی شهرستان خاش  به مناسبت آغاز هفته دولت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته دولت، یادآور رشادت، تلاش و مجاهدت های بی بدیل خادمان و فرزندان فداکار و گرانقدر انقلاب اسلامی همچون شهیدان رجایی و باهنر است که در راه باارزش خدمت به ملت عزتمند ایران اسلامی، مظلومانه در خون خود غلتیده و به فیض شهادت نائل آمدند و حقانیت صراط خود را اثبات نمودند.

این شهیدان بزرگوار، در مسیر عدالت طلبی و حق جویی تا پای جان در سنگر مقدس خدمت به انجام وظیفه پرداختند و تجلی باشکوهی از تعهد صادقانه و فعالیت خالصانه را به منصه ظهور گذاشتند و قطعا خون پاک ایشان مهر باطلی بر نیات شوم دشمنان این انقلاب کویبده و سبب تحکیم بیشتر ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران شد.

بدیهی است، انسان تنها بدین نحو از خدمتگزاری ضمن قرار دادن ملاک حیاتی رضای الهی است که می تواند به عالی ترین درجات ملکوتی دست پیدا کند و برای او خیر و برکت بهمراه داشته باشد.

کار و تلاش، تعهد صادقانه و خدمت خالصانه در میان دلسوزان و علاقمندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه کارمندان عزیز و زحمت کش دستگاه ها و ادارات به اصلی مهم بدل شده تا ملاک والای خدمتگزاری شایسته به ملت را به نمایش بگذارند.

بدون شک اقدامات و فعالیت های دولت محترم که در مسیر بهبود شرایط اقتصادی، رفاه و آسایش جامعه و با هدف کاهش مشکلات در عرصه های گوناگون با وجود تحریم های ضالمانه  می باشد، مرهون تلاش ها و زحمات بزرگ مردان و زنانی است که در نقاط مختلف میهن اسلامی مشغول انجام خدمت هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان دولت رجایی و باهنر، هفته دولت را به تمامی دولتمردان و خدمتگزاران دولت محترم تدبیر و امید تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای تمامی مسئولین و کارکنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، در تحقق آرمان های والای انقلاب و امام راحل(ره) و حرکت بر اساس گام دوم انقلاب و با توجه به رهنمودهای داهیانه و عالمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، توفیق روز افزون مسئلت می نمایم.

ادریس تمندانی رئیس بهزیستی شهرستان خاش

کد خبر 22044

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد